Firma » Reklama
Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż
Założeniem projektu „Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych Google.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Raport powstał na podstawie danych zebranych przez system SEMSTORM. Pozwala on śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. SEMSTORM to szereg rozbudowanych raportów, w tym – monitoring dzienny czy analiza konkurencji. Baza słów kluczowych to ponad 400 milionów fraz, z czego aż 59 mln generuje wyszukiwania. W tym miejscu chciałbym podziękować firmie SEMSTORM za pomoc w realizacji raportu.
Raport do pobrania na blogu „Marketing w sieci” pod adresem – http://marketingwsieci.pl/raport-seo-2015-liderzy-swoich-branz/
Nadesłał:
Wojciech Przekop
|
Komentarze (0)