Firma » Biznes
RetailMediaSummit - wyjątkowe wydarzenie w branży handlu detalicznego
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 

 Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj  w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne  możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu  detalicznego.  
Podczas RetailMediaSummit, organizowanego przez MediaMarkt wraz z  partnerami, zaprezentowano najnowsze narzędzia i strategie związane z  Retail Media. Odpowiadająca za ten obszar Sylwia Prokop, wraz ze swoim  zespołem zaprezentowała nowoczesną formę komunikacji i sprzedaży.  Pozwala ona markom skuteczniej docierać do klientów końcowych, będących w  ostatnim etapie decyzji zakupowej, prezentując im produkty dopasowane  do ich aktualnych potrzeb. Wydarzenie stało się platformą wymiany wiedzy  i inspiracji dla branży, pokazując, jak Retail Media pomaga skrócić  ścieżkę zakupową konsumenta oraz naturalnie zwiększyć widoczność marek w  e-commerce oraz w sklepach stacjonarnych. 
Retail Media to nie  tylko innowacyjna ekspozycja produktów online, ale także szansa na  zacieśnienie współpracy między dostawcami a siecią handlową. Dzięki temu  rozwiązaniu marki mogą precyzyjnie realizować swoje cele, docierając do  klientów z najbardziej poszukiwanymi produktami. Badania YOTTA by  Publicis Groupe (2024) potwierdzają skuteczność reklam w miejscu  sprzedaży: 12% konsumentów zmienia decyzje zakupowe, 15% zwiększa koszyk  zakupowy, a 18% wybiera nowości, których wcześniej nie kupowali.
MediaMarkt rozwija w ramach RetailMedia kilka kluczowych rozwiązań:
     • SBA (Sponsored Brand Ads) – zwiększają rozpoznawalność i widoczność  marki w sklepie internetowym, oferując spersonalizowane treści, które  przyciągają uwagę klientów.
    • SPA (Sponsored Product Ads) –  pozwalają markom i producentom promować swoje produkty bezpośrednio w  ekosystemie sklepu, docierając do klientów w momencie podejmowania  decyzji zakupowej.
    • InStoreAds – sprawiają, że marka jest widoczna również offline, wzmacniając świadomość produktów w środowisku sklepowym.
     • Raporty – analiza demograficzna, analiza wzorców zakupowych, pomiar  ogólnego wpływu na sprzedaż w przełożeniu na inwestycje w kampanie  marketingowe.
    • A+ content – rozbudowany opis produktów na  stronie i w aplikacji Media Markt, bogaty w zdjęcia, video oraz  szczegółową treść, czytelną dla wyszukiwarek online, co konwertuje w  bezpośrednią sprzedaż. 
Te rozwiązania są idealne dla strategii  całego lejka zakupowego, pomagając markom przyciągać uwagę klientów i  wywierać realny wpływ na ich decyzje zakupowe. 
-  Dzięki RetailMedia nasza marka podąża za najnowszymi europejskimi  trendami w marketingu. MediaMarkt, jako pierwsza sieć w branży w Polsce,  zaprezentował ten innowacyjny produkt w tak szerokim zakresie,  wyznaczając nowe standardy na rynku. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej  wspierać naszych klientów w ich decyzjach zakupowych. Zapraszamy  wszystkich zainteresowanych do współpracy z nami, aby wspólnie poszerzać  nasze możliwości sprzedażowe – mówi Marcin Rosati, CEO MediaMarkt Polska.
Polska  dołączyła do globalnej strategii Retail Media jako kolejny kraj sieci  MediaMarkt już rok temu. Wprowadzając to rozwiązanie, MediaMarkt Polska  umacnia pozycję lidera w nowoczesnym marketingu internetowym, coraz  bardziej docenianym przez światowych i europejskich retailerów.

MediaMarktSaturn Polska
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)