Dom » Budownictwo
ROCKWOOL Polska podwójnie wyróżnione na Gali Builder Awards
Zobacz więcej zdjęć » |
Wyróżnienia miesięcznika Builder za rok 2014 wręczono już po raz XII, 12 lutego podczas uroczystej Gali Builder Awards, która odbyła się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Nagrody zostały przyznane wyróżniającym się przedsiębiorstwom, działającym na polskim rynku budowlanym, które upowszechniają dobre praktyki w branży i przyczyniają się do jej rozwoju. Najlepsi z najlepszych w branży budowlanej wybierani są rokrocznie przez kapitułę konkursu, składającą się z członków rady programowej i redakcji miesięcznika „Builder”, pod przewodnictwem prof. zw. dr hab. inż. Kazimierza Szulborskiego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Tytuł Budowlanej Firmy Roku to dowód, że nasza firma wciąż utrzymuje najwyższe standardy, wykazuje dynamiczny rozwój i zajmuje czołową pozycję na rynku. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że ten sukces nie byłby możliwy bez rosnącego zaufania, jakim obdarzają nas nasi klienci, którzy coraz częściej dostrzegają, że inwestycja w efektywność energetyczną, bezpieczeństwo i komfort na lata po prostu się opłaca – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.
Podczas gali doceniony został też Prezes Zarządu ROCKWOOL Polska, Andrzej Kielar, który otrzymał wyróżnienie Osobowość w branży, w uznaniu za wkład w rozpowszechnianie wiedzy o efektywności energetycznej i ekologicznym budownictwie oraz dobrych praktyk
w branży budowlanej. – Wyróżnienie to traktuję, jako dowód, że obrana przez ROCKWOOL Polska strategia oraz jej wdrożenie to droga w słusznym kierunku. Stanie na czele firmy, z takimi tradycjami to wielki zaszczyt, ale też i wyzwanie, któremu udaje mi się podołać, dzięki świetnemu zespołowi – podkreśla Andrzej Kielar, Prezes Zarządu ROCKWOOL Polska.
ROCKWOOL to światowy lider w produkcji skalnej wełny, powszechnie wykorzystywanej
w budownictwie, energetyce i ciepłownictwie. Swoją wysoką pozycję na rynku zawdzięcza produktom o doskonałej jakości, bogatej ofercie materiałów budowlanych, dedykowanych do konkretnych rozwiązań, ale też prowadzeniu akcji edukacyjnych, poruszających kwestie efektywności energetycznej. Rozpowszechnianiu tego tematu służy m.in. ogólnopolska kampania Szóste paliwo, realizowana przez firmę od kilku lat. Promuje ona optymalne rozwiązania w zakresie termoizolacji, pokazując korzyści ekonomicznego, ekologicznego
i jednocześnie funkcjonalnego budowania. Dzięki temu klienci dostrzegają, że inwestycja
w skalną wełnę to po prostu dobry wybór – nie tylko ogromne oszczędności na kosztach ogrzewania, ale też bezpieczeństwo pożarowe i komfort akustyczny.
Nadesłał:
Mondaypr
|
Komentarze (0)