Firma » Reklama

Rozgrzewająca kampania Owocowego kubka Delecta

Rozgrzewająca kampania Owocowego kubka Delecta
Zobacz więcej zdjęć »
Z początkiem roku wystartowała zimowa kampania rozgrzewających smakiem kisieli Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja na łamach telewizji, radia oraz na outdoorze potrwa do końca lutego br.

Owocowy kubek Delecta to linia jednoporcjowych kisieli, które doskonale sprawdzą się jako szybka, gorąca przekąska w mroźne dni. W  ofercie producent poleca unikalne owocowe smaki: czarny bez, śliwkowy, rabarbarowy i inne. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości produktu oraz jego atrybutów w kontekście sezonu zimowego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przed prognozą pogody w telewizji Polsat i  TVN oraz w Radiu Zet, a także przed serialami i programami kobiecymi na platformach TVN player i TVP VOD. Spot  telewizyjny opracowała i wyprodukowała DDB Warszawa.

W wybranych lokalizacjach na terenie ośmiu największych miast w Polsce pojawią się citylight’y, zaprojektowane przez Ambasadę BC. Wszystkie media do kampanii zakupił Starcom.

W punktach sprzedaży na czas kampanii zaplanowano dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach handlowych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »