Gospodarka » Narzędzia

Rusza portal zrzeszający dostawców BPO

Rusza portal zrzeszający dostawców BPO
Zobacz więcej zdjęć »
W marcu powstał projekt Panorama Outsourcingu, czyli e-narzędzie do składania ofert z zakresu outsourcingu. Platforma pozwala na szereg działań, poczynając od zbadania potrzeb przez poszukiwanie dostawców po wdrożenie procesu outsourcingu.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Sektor BPO dynamicznie się rozwija, a Polska ma szansę stać się nowoczesnym, biznesowym zapleczem w Europie. Dzięki zagranicznym inwestycjom poznajemy międzynarodowe standardy, know-how i technologie. Ale to lokalne firmy mają największą wiedzę dotyczącą prawa czy kultury pracy i mogą zaoferować rozwiązania „uszyte na miarę”. Panorama Outsourcingu ma na celu zintegrowanie rynku w jednym miejscu, tak, aby firmy świadczące usługi BPO uzyskały miejsce sprzedaży i promocji a firmy poszukujące takich rozwiązań mogły w jasny i przejrzysty sposób wyszukać odpowiednie dla siebie rozwiązanie.

Największym ograniczeniem dla rozwoju BPO w Polsce jest duża ostrożność oraz brak zaufania do zewnętrznych firm – mówi Jarosław Fedisz, Kierownik Projektu PO.  - Głównym celem było dla nas ułatwienie MSP wdrożenie usług BPO, które charakteryzowałby się dobrym stosunkiem jakości do ceny. Platforma pozwala w prosty sposób zweryfikować dostawcę i porównać jego ofertę z konkurencją – dodaje Fedisz.

Platforma Outsourcingu jest całkowicie dostępna z poziomu komputerów, posiadających dostęp do Internetu pod adresem www.panoramaoutsourcingu.pl. Przedsiębiorstwa mogą m.in. korzystać w formie e-learningu z Akademii Outsourcingu, ocenić własne potrzeby i wybrać obszary do zastosowania mechanizmów BPO; i wreszcie stworzyć zapytanie ofertowe on-line, wybrać firmę i ocenić jej pracę po skończonym projekcie. Platforma pozwoli dokonać analizy finansowej badającej opłacalność wdrożenia procesu outsourcingu, dzięki czemu firmy zmniejszą ryzyko związane z wyjęciem funkcji na zewnątrz firmy.  Dodatkowo PO oferuje mechanizm lojalnościowy umożliwiający zbieranie punktów przez najbardziej aktywne firmy i wymiany ich na kupony rabatowe.

Czas kryzysu zmusił kadrę menadżerską do poszukiwania innych rozwiązań obcinających koszty, a przekazywanie zadań do firm zewnętrznych do takich należy. – Mamy nadzieję uporządkować rynek BPO przez skupienie dostawców i poszukujących usług w jednym miejscu. Platforma ułatwi procesy podejmowania decyzji, ale również przeprowadzi przez sam projekt. Dzięki temu firmy nie tylko zaoszczędzą ale również nie stracą czasu na obsługę firmy outsourcującej ich procesy  – podsumowuje Fedisz.

Projekt został zrealizowany przez firmę Panorama Outsourcingu z wykorzystaniem środków unijnych przyznanych w ramach działania 8.1 POIG „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej”.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GoldenPromotion

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »