Gospodarka » Żywność
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wedel - "Lubię to"
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Akcja ma na celu  zaprezentowanie nowego, unikatowego produktu, który skierowany jest do  młodszej grupy konsumentów.   
„Lubię to" – to główne hasło kampanii i wyprodukowanych w jej  ramach spotów reklamowych pt. „Maria” i „Filip”. Widzowie zobaczą w nich  dwójkę młodych ludzi: otwartych, nowoczesnych, chętnie sięgających po  nowości. Opowiedzą w nich o rzeczach, które sprawiają im przyjemność, a  jedną z nich będą nowe czekolady nadziewane Wedla o smaku deserów  (Tiramisu, Crème Brûlée, Panna Cotta). Spoty utrzymane są w lekkiej i  zabawnej konwencji, pokazują radość płynącą z dzielenia się ulubionymi  słodyczami oraz drobnych, codziennych czynności.
Reklamy  wyprodukowane są w nowoczesnej formie z dbałością o każdy szczegół, tj.  muzyka czy scenografia, które budują wokół przedstawianej historii  wyjątkowy klimat. Firma poprzez nowe produkty pragnie otworzyć się na  młodszych konsumentów i to przede wszystkim do nich kierować  komunikację, nie zapominając jednocześnie o swoich stałych klientach. 
Spoty  reklamowe 30” i 15” emitowane będą w głównych kanałach telewizyjnych  oraz wielu stacjach tematycznych. Akcję uzupełnią działania w  Internecie, PR oraz outdoor. Kolejną odsłoną kampanii będzie spot  dedykowany piankom Ptasie Mleczko®, którego emisja rozpocznie się w  drugiej połowie stycznia.
Prace nad kampanią ze strony klienta  nadzorowała Marta Szwakopf, Kierownik Zarządzania Komunikacją Marki,  która od października 2013 roku jest szefową nowopowstałego Działu  Komunikacji. Kreację spotu przygotowała agencja Grandes Kochonos. Za  zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.  Działania digital  realizuje agencja Infiniti Group, a za PR odpowiedzialna jest agencja  24/7 PR. Kampania potrwa od 3 stycznia do 28 lutego 2014 roku. 
 
E. Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, która od ponad 160 lat dostarcza swoim konsumentom radość i przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady. W portfolio marki znajdują się m.in. takie słodycze, jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle i batony. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, która jest międzynarodowym koncernem, założonym w 1948 roku, początkowo specjalizującym się w sektorze gum do żucia. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.
Wedel
WIĘCEJ INFORMACJI z firmy E. Wedel (PRESS BOX)
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)