Firma » Biznes

Sandler Training rozszerza sieć franczyzową w Polsce

Sandler Training rozszerza sieć franczyzową w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
Sandler Training, firma oferująca szkolenia w zakresie innowacyjnych technik sprzedaży, otwiera nowy ośrodek szkoleniowy w Krakowie. Za kilka tygodni kolejne biuro powstanie w Warszawie.

Firma Sandler Training (ST) stosuje biznesowy model oparty na franczyzie. Jest to jedyne tego rodzaju przedsięwzięcie w branży szkoleniowej w Polsce. W Polsce rozwija działalność od 2005 roku. Do tej pory według programu Sandlera przeszkolono w naszym kraju ponad 1500 osób. Obecnie ST aktywnie pozyskuje partnerów, którzy na terenie Polski i dziewięciu krajów europejskich prowadzić będą Regionalne Centra Sandler Training. Pierwsze ośrodki powstały już w województwie śląskim i kujawsko-pomorskim. Kolejny planowany jest w Warszawie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Na ofertę franczyzową trafiliśmy poszukując oryginalnej metody sprzedaży, która byłaby przekonująca przede wszystkim dla nas, doświadczonych uczestników rynku”. – mówi Paweł Jarosz, trener Katedry Biznesu, specjalista od restrukturyzacji i modernizacji przedsiębiorstw oraz kreowaniu nowych przedsięwzięć biznesowych. „Siła metody Sandlera polega na łamaniu schematów, pozwala iść pod prąd. To doskonałe rozwiązanie na czas kryzysu”.

Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc polskich przedstawicieli Sandler Training w każdym aspekcie działalności, szczególnie w pozyskiwaniu uczestników szkoleń i utrzymaniu standardów jakości. Między innymi dzięki możliwości realizacji programów sieciowych.

„Po podpisaniu umów, nie pozostawiamy partnerów bez wsparcia. W pierwszym roku działalności, pomagamy im poprzez wspólne prowadzenie działań sprzedażowych oraz przekazywanie kontaktów handlowych.” – podkreśla Dariusz Milczarek, Partner Zarządzający firmy Sandler Training Polska. „Jeżeli franczyzobiorca potrzebuje także wsparcia w opracowywaniu najlepszego podejścia do potencjalnych klientów, czy omawianiu i recenzowaniu rozmów handlowych - może liczyć na coacha Sandlera.”
 
Firma Sandler Training powstała ćwierć wieku temu w Stanach Zjednoczonych. Jej założyciel, David H. Sandler opracował własny program szkoleniowy, który odwrócił o 180 stopni tradycyjną filozofię sprzedaży i zaprzeczył jej dotychczasowym regułom. Jest skierowany do handlowców - zarówno doświadczonych, jak i początkujących oraz kadry kierowniczej odpowiedzialnej za zarządzanie sprzedażą. Licencje ST z powodzeniem funkcjonują m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Grecji, a także Australii i Meksyku. Sandler Training został siedmiokrotnie uhonorowany tytułem najlepszego franczyzodawcy w kategorii „Treningi Menedżerskie” przez amerykański miesięcznik biznesowy „Entrepreneur Magazine”.

Osoba, która che zostać franczyzobiorcą powinna liczyć się z opłatą licencyjną rzędu od 46 tys. zł, w zależności od wielkości rynku regionalnego, na którym będzie prowadzona działalność. Przewidywany okres osiągnięcia pełnej gotowości do prowadzenia szkoleń wynosi około 5 miesięcy, Szacowany okres zwrotu z inwestycji przy założeniu własnego biznesu wynosi 1,5 roku. Pełną dojrzałość biznesową firma prowadzona na zasadzie franszyzy Sandler Training uzyskuje już po 5 latach, osiągając pułap zyskowności o wysokości ok. 70 tys. w skali miesiąca.




Sandler Training (wcześniej Sandler Sales Institute) jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się w Stanach Zjednoczonych organizacją oferującą szkolenia i rozwiązania doradcze, a także badania i analizy trendów dotyczące rozwoju sił sprzedażowych. Poza USA firma obecna jest w 24 krajach, m.in. w Kanadzie, Meksyku, Australii, Brazylii, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Hiszpanii, Portugalii, Grecji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Czechach i Wietnamie, a od 2005 roku – także w Polsce. Na całym świecie posiada ponad 230 regionalnych oddziałów współpracujących z mniejszymi przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych. ST opracowała nowatorski system sprzedaży oraz model uczenia sprzedaży. System ten jest przeznaczony dla handlowców - zarówno doświadczonych, jak i początkujących oraz kadry kierowniczej odpowiedzialnej za zarządzanie sprzedażą. Metodologia uczenia ST unika pułapek tradycyjnych szkoleń sprzedażowych. Więcej informacji o Sandler Training: www.sandler.pl


Dodatkowych informacji udzielają:
Katarzyna Liszek
Sandler Training
Koordynator ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej  
tel. kom. +48 508 089 024
e-mail: Katarzyna.Liszek@weknowhow.pl

Dominik Kowalski
ITBC Communication
tel. kom. +48 602 789 188
e-mail: Dominik_Kowalski@itbc.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Dominik Kowalski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »