Technologie » Komputery
Schneider Electric stawia na zaufanie i nagradza Partnerów IT
Zobacz więcej zdjęć » |
W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, firmy coraz częściej sięgają po narzędzia technologiczne. Są im one potrzebne do utrzymania konkurencyjności. Internet rzeczy (IoT) jest coraz bardziej pożądany, ale istnieje potrzeba edukacji w zakresie wdrażania tych rozwiązań – wynika z badań przeprowadzonych przez Schneider Electric.
Z globalnego badania „IoT 2020”, w którym udział wzięło ponad 2 500 firm, 70% kadry kierowniczej stwierdziło, że dostrzega wartość biznesową, jaką niesie ze sobą IoT.
W obszarze biznesowym IoT w niedalekiej przyszłości generować będzie dla firm nowe okazje rynkowe, umożliwiając zwiększenie efektywności własnych przedsiębiorstw, jak
i innych podmiotów. Rozwiązania IoT stają się także coraz bardziej pomocne w walce
z cyberbezpieczeństwem. Wdrażanie takich rozwiązań nie byłoby możliwe bez współpracy
z zaufanymi firmami partnerskimi, których wiedza i doświadczenie decydują o sukcesie sprzedaży oraz wdrażania takich rozwiązań u klientów końcowych. Schneider Electric zdając sobie sprawę ze szczególnej pozycji, jaką takie firmy zajmują w codziennych biznesach firmy, co roku organizuje Spotkanie Partnerów. Jest to forum do wyrażenia przez firmę wdzięczności, do omówienia wspólnych projektów oraz przedstawienie planów na przyszłość.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak podkreśla Prezes Schneider Electric, Jacek Łukaszewski – Rozwiązania z zakresu IoT to nowość dla wielu firm. Ich wdrażanie, zwłaszcza w przemyśle, wymaga stopniowych zmian, polegających na zastępowaniu inwestycji w stare systemy na nowe, które prowadzą do głębokiej transformacji procesów biznesowych, przynosząc długofalowe efekty. Dlatego tak ważna jest tutaj rola naszych Partnerów, na których doświadczeniu oraz specjalistycznej wiedzy polegamy, dostarczając produkty i rozwiązania do naszych końcowych klientów. Zadaniem naszej firmy jest dzisiaj bycie nie tylko dostawcą najnowszych rozwiązań technologicznych, ale także kreowanie wzajemnego wsparcia, zrozumienia i zaufania wśród naszych partnerów oraz dzielenie się z nimi naszą wiedzą technologiczną.
Narzędzia dla Partnerów
Schneider Electric dostarcza swoim partnerom cały wachlarz narzędzi – nowoczesne platformy oprogramowania, Internet rzeczy oraz zaawansowaną analitykę w oparciu o Big Data, która pozwala w dokładny sposób przewidywać potrzeby i efekty w realizowanych wspólnie projektach. Zastosowanie tych wszystkich rozwiązań będzie stanowiło wsparcie dla partnerów firmy i pozwoli im na osiągnięcie efektów biznesowych. Zastosowanie tych rozwiązań przyczyni się także do wzrostu digitalizacji oraz dekarbonizacji polskiej gospodarki. Te zmiany technologiczne doprowadzą do większej decentralizacji różnych źródeł wytwarzania energii i wykorzystania ich we własnej działalności biznesowej – jak np. odnawialne źródła energii.
Współpraca i nagrody dla najbardziej aktywnych Partnerów IT
Spotkanie Partnerów to najważniejsze wydarzenie dla resellerów, organizowane przez Schneider Electric każdego roku. W tegorocznej edycji uczestniczyło 180 firm i jak zawsze ważną częścią wydarzenia było przyznawanie nagród najbardziej zasłużonym i aktywnym Partnerom z branży IT. W gronie wyróżnionych znaleźli się:
· ABC DATA S.A. – Największy dystrybutor rozwiązań Schneider Electric ITB w 2016 r.
· RRC Poland Sp. z o.o. – Największa sprzedaż systemów projektowych Schneider Electric ITB w 2016 r.
· Marcin Grzybowski z firmy AB S.A. – Najlepszy Promotor Marki APC by Schneider Electric w 2016 r.
· Atende S.A. – Największa sprzedaż rozwiązań 3-fazowych APC by Schneider Electric w 2016 r.
· CPD System Sp. z o.o. – Największy wzrost sprzedaży rozwiązań APC by Schneider Electric w 2016 r.
· P.P.H. „COOL” – Najlepsza promocja i sprzedaż rozwiązań chłodzenia precyzyjnego w 2016 r.
Spotkanie Partnerów to doskonała okazja do podsumowania zrealizowanych wspólnie projektów oraz przedstawienia planów w kontekście nowych rozwiązań. To także możliwość dla obu stron do zacieśnienia relacji partnerskich i budowania zaufania we wzajemnej współpracy. Podczas spotkania firmy partnerskie miały także okazję zapoznać się z nowymi mechanizmami wsparcia sprzedaży oraz programami marketingowymi wdrażanymi przez Schneider Electric.
Komentarze (0)