Technologie » Telekomunikacja

Skuteczny mariaż aplikacji, czyli CCTools i Alfavox dla Telmon

Skuteczny mariaż aplikacji, czyli CCTools i Alfavox dla Telmon
Zobacz więcej zdjęć »
Współpraca dostawców rozwiązań dla call i contact center – firm Call Center Tools SA (CCTools) oraz spółki Alfavox z Bielska-Białej przynosi coraz większe korzyści i generuje kolejne sukcesy. Spółki zdobyły ostatnio nowego klienta – centrum outsourcingowe Telmon z Łodzi.

W Telmon wykorzystano pełną integrację rozwiązania ZIP dostarczanego przez CCTools z systemem Alfavox.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Takie zintegrowane wdrożenie umożliwiło przekroczenie wcześniej zakładanych przez klienta parametrów efektywności dla wykorzystywanych baz danych oraz samego systemu call center.

Owocna współpraca CCTools i Alfavox oraz skuteczny mariaż obu systemów pokazuje, że droga do innowacyjności i sukcesu nie zawsze prowadzi przez ostrą, konkurencyjną walkę, ale także poprzez bliską współpracę.

- Na początku sceptycznie podchodziliśmy do filozofii CCTools i samego rozwiązania ZIP. Jednakże po weryfikacji know-how spółki i testowym wykorzystaniu rozwiązania ZIP nie mieliśmy już wątpliwości, iż wspólnie integrując nasze rozwiązania, możemy zaoferować na rynku zupełnie nową jakość – powiedział Janusz Tomiczek, prezes zarządu Alfavox.

Anna Czajka, przedstawiciel CCTools podkreśla: – Dobre zrozumienie architektury popularnej na rynku aplikacji Alfavox umożliwia wysoką optymalizację całego rozwiązania, co z kolei bezpośrednio przekłada się zarówno na pozycję konkurencyjną obu firm, jak i szereg korzyści dla klientów, którzy zyskują m.in. duże oszczędności, zwiększoną nawet o 60-80% kontaktowalność oraz pełniejszą niż kiedykolwiek do tej pory eksplorację baz.

Współpraca Alfavox i CCTools to znacząca korzyść dla obu partnerów. CCTools zyskało wsparcie doświadczonego rynkowego gracza, z kolei firma Alfavox uzupełniła swój system o innowacyjne funkcjonalności, utrzymując i wzmacniając renomę swojej oferty. Obie spółki będą wymieniać się telekomunikacyjnym know-how i wykorzystywać możliwości wciąż drzemiące w krajowym rynku call center.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

alfavox

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »