Gospodarka » Żywność

Śniadaniowa klasyka w nowym opakowaniu

Zakłady Tłuszczowe Bielmar postawiły w tym roku na Śniadaniową. Ten klasyk wśród tłuszczów do smarowania pieczywa, zyskał - dzięki edukacyjnej akcji „Śniadaniowa Klasa” - najmłodszych konsumentów, a teraz zyska zmienione opakowanie.

Śniadaniowa to produkt z tradycjami, który z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku już dziewiętnaście lat. W tym czasie zdobył zaufanie i zyskał wiernych konsumentów, ceniących niezmienną wysoką jakość i smak.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Śniadaniowa to pierwsza w naszym asortymencie margaryna o obniżonej zawartości tłuszczu, przeznaczona do smarowania pieczywa - mówi Aleksander Szałajko z ZT Bielmar. Zasłużyła na to, by wreszcie zmienić nieco swój wygląd - dodaje.

Nowy wygląd, jakość niezmienna

Spółka Bielmar stawiając na sprawdzony skład, dokonała jedynie niewielkich, ale istotnych zmian w opakowaniu produktu.

- Nowe opakowanie jest zdecydowanie bardziej nowoczesne, świeże, zachęcające, jednak nawiązuje wizerunkiem do kojarzonego przez konsumentów wyglądu margaryny Śniadaniowej - mówi Aleksander Szałajko.

A co do jakości i wartości Śniadaniowej - pozostają od lat niezmienne. Śniadaniowa dzięki wysokiej zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych i właściwych proporcji między kwasami omega-6 i omega-3 jest doceniana przez osoby dbające o prawidłową i dobrze zbilansowaną dietę. Produkt zawiera 60 proc. tłuszczu, witaminę E, jest wzbogacany witaminami A i D, których nie może zabraknąć w codziennym pożywieniu. Śniadaniowa jest o 25 proc. mniej kaloryczna niż produkty pełnotłuste, ale - dzięki wykorzystaniu mleka, codziennie dostarczanego i w kontrolowany sposób ukwaszanego - pachnie jak świeże, wiejskie masło.

- Bardzo ważne jest dla nas propagowanie walorów zdrowotnych tłuszczów, stąd pomysł na akcję „Śniadaniowa Klasa" adresowaną do uczniów szkół podstawowych. Może dzięki niej uda się nam przekonać dzieci i rodziców do zdrowszego odżywiania, a ładniejsze, zwracające uwagę opakowanie na pewno w tym pomoże - podsumowuje Aleksander Szałajko.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

SFERA GROUP

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »