Firma » Biznes
Sokołów wśród najcenniejszych polskich marek
Najważniejszą kategorią rankingu jest wartość marki, w której Sokołów zajął wysokie, 10 miejsce. To awans o 5 pozycji w porównaniu z ubiegłorocznym miejscem. Co ważne, Sokołów jest najwyżej sklasyfikowaną marką z branży mięsnej.
Rankingowi najcenniejszych polskich marek, podobnie jak w latach ubiegłych, towarzyszy zestawienie porównujące uczestników według kategorii branżowych, opracowane na podstawie wartości marek. W kategorii produktów żywnościowych, Sokołów znalazł się na podium, zajmując 2. miejsce, a w branży mięsnej jest zdecydowanym liderem. W rankingu siła marki Sokołów jest pierwszą marką z branży mięsnej.
- Wyniki rankingu są dla nas powodem do wielkiej satysfakcji - mówi Mieczysław Walkowiak, Wiceprezes Zarządu Sokołów S.A. ds. Handlu i Marketingu. - Tak wysokie miejsce oraz pozycja lidera, jeśli chodzi o branżę mięsną, potwierdzają słuszność naszych działań skierowanych na rozwój rynkowy. Dostarczanie klientom produktów wysokiej jakości, odpowiadających najnowszym trendom konsumenckim oraz przemyślane działania marketingowe przyczyniły się do osiągnięcia wysokich pozycji w rankingu.
Nadesłał:
milkas
|
Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)