Rozrywka » Turystyka
Sport i turystyka motywacją sukcesu w biznesie
Zobacz więcej zdjęć » |
Jasno wytyczone cele, ciężka praca, doskonalenie umiejętności oraz determinacja i upór w dążeniu do ciągłego przesuwania granic własnych możliwości to tylko element definicji sportowego sukcesu. Czy można w tym znaleźć analogię do efektywności w biznesie? Jak techniki motywacji stosowane przez sportowców mogą znaleźć zastosowanie w środowisku managerów pełniących kluczowe role w strukturach korporacyjnych? Odpowiedzi na podobne pytania, znajdziemy uczestnicząc w organizowanym przez agencję turystyczną HOLIDAY POINT projekcie ‘SPORT INCENTIVE TOURS' - cyklu wyjazdów motywacyjnych z udziałem sportowców, coachów i profesjonalnych trenerów biznesu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Podstawowym założeniem autorskiego programu szkoleń jest udział wybitnych sportowców, prezentujących możliwości wykorzystania umiejętności nabytych podczas kariery sportowej, w życiu codziennym i w działalności biznesowej. Główną wartością projektu, jest ekspozycja technik motywacyjnych, prowadzących do osiągnięcia autentycznego sukcesu. Sportowcy, opowiadając o budowaniu relacji międzyludzkich w zespole, o swoich osiągnięciach i emocjach towarzyszących zarówno sukcesom, jak i porażkom, pomagają uwiarygodnić cele szkolenia.
Priorytetem naszych wyjazdów ma być praca nad rozwojem jednostki poprzez kształtowanie zdolności skutecznego przywództwa (successful leadership), budowanie poczucia własnej wartości (building self-confidence), wizualizację sukcesu (success visualisation), kreowanie strategii (strategy development), a także ogromny nacisk na budowanie poczucia jedności zespołu (team building) - komentuje Karol Ratkowski, pomysłodawca i organizator wyjazdów ‘SPORT INCENTIVE TOURS'. W tym celu wykorzystujemy głównie zajęcia sportowe, podczas których uczestnicy nabywają nowe umiejętności ruchowe, doskonalą koordynację i tym samym pracują nad poprawą koncentracji oraz przeciwdziałają stresowi. Forma zajęć jest dostosowana do potrzeb, możliwości, wieku, płci etc., uczestników szkolenia - dodaje Ratkowski.
Organizator wprowadza program 'custom-made', precyzyjnie dostosowany do indywidualnych oczekiwań firm, któremu przyświecać ma sportowa idea i dzięki któremu możliwa będzie wymiana cennych doświadczeń. Uczestnicy będą nie tylko mogli skonfrontować się w rywalizacji z olimpijczykami, lecz także czerpać inspirację i podpowiedzi od sportowców mogących poszczycić się imponującymi sukcesami, także w biznesie.
Szczegółowe informacje: www.holidaypoint.eu
Źródło: www.agencjampr.pl
Komentarze (0)