Gospodarka » Żywność
Startuje nowa kampania reklamowa Piątnicy
Reklamy prezentują sceny z życia codziennego rodziców i dzieci oraz odwieczny konflikt między preferencjami maluchów, które chciałaby jeść smacznie, a wyborem mam, które serwują zdrowe dania i produkty. Kremowy jogurt typu greckiego w trzech smakach jest w tym przypadku „złotym środkiem” – jest zarówno pyszny, jak i zdrowy. Słowami z łatwością wpadającej w ucho piosenki mamy oraz dzieci śpiewają o zaletach Piątusia, a wtórują im trzy postacie znane konsumentom z opakowań jogurtów – jeżyk, sówka i pingwin.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Piątuś, czyli kremowy jogurt typu greckiego z Piątnicy, stworzony jest specjalnie dla dzieci. Produkt dostępny w trzech wersjach smakowych: waniliowej oraz z przetartymi bananami lub truskawkami, nie zawiera barwników, konserwantów ani syropu glukozowo-fruktozowego Wszystkie cechy Piątusia zawarte zostały w przekazie spotów reklamowych, które będzie można oglądać do 20września br. W piosence stanowiącej tło reklamy pobrzmiewa hasło przewodnie kampanii „To naturalne”, które najpełniej oddaje ideę produktów OSM Piątnica.
Kampania startuje 12 sierpnia i będzie trwała 6 tygodni. Za kreację spotów odpowiada Agencja WALK, a za zakup mediów dom mediowy STARCOM.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)