Technologie » Telekomunikacja
System Alfavox wdrożony w firmie Telmon
W firmie TELMON zaimplementowane zostały przede wszystkim funkcjonalności wspomagające codzienną pracę agentów oraz zarządzanie bazami i pracą konsultantów.
- W TELMON wdrożyliśmy pełne rozwiązanie alfa Contact Center wraz z modułem alfa IVR, alfa Scripter oraz alfa Recorder - mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. - Nasze rozwiązanie posłuży do realizacji celów biznesowych klienta w zakresie realizacji zleconych akcji outboundowych oraz obsługi zleceń w zakresie ruchu przychodzącego.
Dostarczone rozwiązanie klasy contact center pozwoli firmie TELMON na profesjonalne wspieranie aktualnych klientów oraz pozyskanie nowych zleceń, czemu posłużą zaawansowane możliwości technologiczne i funkcjonalne systemu oraz gwarantowane wsparcie naszych inżynierów i analityków biznesowych.
- Wdrożenie oraz późniejszy rozwój systemu przebiegał bardzo sprawnie - komentuje Artur Kapacki, prezes TELMON. - Alfavox bardzo szybko reaguje na wszelkie nasze uwagi i problemy, współpraca jest owocna i godna polecenia.
TELMON to centrum outsourcingowe świadczące usługi w zakresie telemarketingu i telesprzedaży.
Gwiazdor 'Gry o Tron' w serialu 'Secrets'. O uzależnieniach i walce z demonami przeszłości
Trwa emisja akcji BNXT – fintech z Krakowa w centrum uwagi ekspertów rynku
Glow up dla Ciebie, upgrade dla pupila – MOVA wyprzedza Black Friday
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
Komentarze (0)