Technologie » Telekomunikacja

System Alfavox wdrożony w firmie Telmon

Sukcesem zakończyło się prowadzone przez Alfavox wdrożenie systemu contact center w firmie TELMON. System obsługuje 50 stanowisk call center.

W firmie TELMON zaimplementowane zostały przede wszystkim funkcjonalności wspomagające codzienną pracę agentów oraz zarządzanie bazami i pracą konsultantów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- W TELMON wdrożyliśmy pełne rozwiązanie alfa Contact Center wraz z modułem alfa IVR, alfa Scripter oraz alfa Recorder - mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. - Nasze rozwiązanie posłuży do realizacji celów biznesowych klienta w zakresie realizacji zleconych akcji outboundowych oraz obsługi zleceń w zakresie ruchu przychodzącego. 

Dostarczone rozwiązanie klasy contact center pozwoli firmie TELMON na profesjonalne wspieranie aktualnych klientów oraz pozyskanie nowych zleceń, czemu posłużą zaawansowane możliwości technologiczne i funkcjonalne systemu oraz gwarantowane wsparcie naszych inżynierów i analityków biznesowych.

- Wdrożenie oraz późniejszy rozwój systemu przebiegał bardzo sprawnie - komentuje Artur Kapacki, prezes TELMON. - Alfavox bardzo szybko reaguje na wszelkie nasze uwagi i problemy, współpraca jest owocna i godna polecenia. 

TELMON to centrum outsourcingowe świadczące usługi w zakresie telemarketingu i telesprzedaży.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Alfavox Sp. z o.o.
http://www.alfavox.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »