Społeczeństwo » Społeczeństwo

Szkolna Pierwsza Liga czyli jak wygrać boisko sportowe

Szkolna Pierwsza Liga czyli jak wygrać boisko sportowe
Zobacz więcej zdjęć »
Już po raz trzeci Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. organizuje społeczny program konkursowy KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga. Adresatami projektu są uczniowie szkół podstawowych, a stawką prawdziwe boisko sportowe.

Ideą programu KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga jest stworzenie jak najlepszych warunków i możliwości do uprawiania sportów zespołowych, a przez to, krzewienie sportowego ducha i zmotywowanie młodzieży do wspólnego organizowania zawodów i zabaw na świeżym powietrzu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Udział w konkursie - oparty na przedstawieniu w formie pracy plastycznej wymarzonego boiska i barw szkolnej reprezentacji - pobudza uczniów do współpracy i zdrowej, sportowej rywalizacji.

W porozumieniu z kuratorami z poszczególnych województw zaprosiliśmy do udziału w tegorocznej edycji 64 szkoły, które nie mają boiska lub mają obiekt w złym stanie - mówi Łukasz Dobrowolski- Dyrektor ds. Marketingu  z FFiL Śnieżka S.A. W poprzednich latach odzew był ogromny, a prace, które napłynęły na konkurs wzruszające i pełne pozytywnej, młodzieńczej energii. Wierzę, że tym razem będzie podobnie - dodaje Łukasz Dobrowoslksi. Konkurs ruszył 14 kwietnia. Na przysłanie prac szkoły mają czas do 18 maja.

A jest o co walczyć, bo główną nagrodą jest prawdziwe, wielofunkcyjne boisko sportowe. To był strzał w dziesiątkę. Dzięki udziałowi w konkursie, dzieci w końcu mają boisko z prawdziwego zdarzenia: z radością chodzą na lekcje w-f, a na boisku spędzają czas także po zajęciach szkolnych - mówi Maria Czuchta, dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Bobrówku, która jest laureatem ubiegłorocznej edycji. Dzieci są dumne z wygranej, wciąż wspominają uroczyste oddanie obiektu z udziałem Mateusza Borka. Jesteśmy bardzo wdzięczni FFil Śnieżka za nowe boisko - dodaje z uśmiechem Maria Czuchta.

W programie KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga spotykają się: sportowa pasja, zasady fair play i społeczna odpowiedzialność biznesu. Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, postanowiła wspierać także przyszłą kadrę, stawiając na rozwój dzieci i młodzieży w dziedzinie sportu, właśnie poprzez ogólnopolski program społeczny. Zwycięska szkoła jeszcze w tym roku otrzyma boisko wykonane przez profesjonalistów, a dwie kolejne szkoły, których prace zostaną wysoko ocenione przez jury, dostaną nagrody rzeczowe w postaci kolorowych farb do odnowienia sali gimnastycznej lub innych pomieszczeń szkolnych.

Partnerem tegorocznej edycji projektu jest firma TAMEX Obiekty Sportowe S.A. -  profesjonalny wykonawca m.in. wielofunkcyjnych boisk, który w 2008 roku zaprojektował i zbudował taki obiekt dla zwycięskiej szkoły z Bobrówka. Było to dla nas całkiem nowe wyzwanie. Ogromne zaangażowanie dyrekcji szkoły oraz dyrektora wydziału oświaty pomogło nam w załatwieniu spraw formalnych, a lokalna atmosfera sprzyjała budowie. Świadomość celu naszej pracy mobilizowała wszystkich do działania. Gdy zobaczyliśmy radość na twarzach dzieci, postanowiliśmy włączyć się do projektu jako partner - mówi Robert Burzycki, z firmy TAMEX Obiekty Sportowe S.A.

Informacje o poprzednich edycjach programu KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga

W 2008 roku zwycięzcą programu KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga została Publiczna Szkoła Podstawowa z Bobrówka (woj. lubuskie). Praca dzieci z Bobrówka składała się z ośmiu elementów i po złożeniu zajmowała powierzchnię niemal 4m2. Większość puzzli została wykonana praco- i czasochłonną techniką ‘wydzieranki': dzieci połączyły tysiące drobnych kawałków papieru kolorowego pokazując boisko, kibiców, piłkarzy i poszczególne elementy ich strojów. Wszystkie postacie na boisku i trybunach - dzięki wklejeniu fragmentów zdjęć - miały twarze dzieci z Bobrówka.

Laureaci drugiej nagrody (Zespół Szkolno-Przedszkolny z Wilczej w woj. śląskim) przygotowali projekt stylizowany na fragment kliszy filmowej, której poszczególne klatki przedstawiały ich szkolną drużynę piłkarską, zaś praca uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 3 w Szczebrzeszynie (miejsce trzecie) składała się z sześciu obrazów olejnych, na które przeniesiono barwy drużyny piłkarskiej.

W pierwszej edycji programu w 2007 roku wygrała Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół nr 2 w Turznie (woj. kujawsko-pomorskie). Zwycięska praca o wymiarach 280cm x 200cm (!), składająca się z ośmiu połączonych z sobą arkuszy, przedstawiała szkolną drużynę piłkarską... o naturalnych wymiarach dzieci i została przygotowana przez zespół prawie 100 uczniów szkoły.

O firmie:

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie), powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce. Od początku istnienia firmy jej wartość sprzedaży systematycznie wzrasta. W 2008 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 522 mln zł, co oznacza dynamikę rzędu 110,1% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, natomiast zysk netto wyniósł 36,7 mln zł.

Obok polskiego, produkty Śnieżki obecne są także na rynkach: rumuńskim, rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachskim i słowackim. Spółka systematycznie wzmacnia swoją pozycję na rynkach Europy Wschodniej, szczególnie na Ukrainie, gdzie w 2008 roku produkcja wzrosła o 32% i Białorusi, gdzie odnotowano wzrost produkcji o 42%. Zgodnie z przyjętymi założeniami, znaczna część zysku przeznaczana jest na inwestycje, m.in. budowę fabryki w Rumunii, gdzie od 2006 roku działa spółka zależna pod nazwą ŚNIEŻKA ROMANIA S.R.L.

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. jest ceniona zarówno przez partnerów handlowych, jak i konsumentów. W listopadzie 2008 roku marka Śnieżka - już po raz czwarty - zdobyła Złote Godło „Laur Konsumenta" w kategorii „Farby" i - dodatkowo - medal Grand Prix tej edycji. Śnieżka została także uhonorowana tytułami „Perły Polskiej Gospodarki 2008", „Filara Polskiej Gospodarki 2008", a w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Śnieżka trafiła na 16 miejsce w kategorii „Pozostałe produkty niespożywcze", odnotowując wzrost wartości marki o 9%.

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. angażuje się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa" (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, jak „Dziecięcy świat w kolorach", w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają ścienne dekoracje, czy „Kolorowe Boiska, czyli... szkolna pierwsza liga", którego celem jest  popularyzowanie wśród uczniów  - poprzez konkurs plastyczny - idei sportowych i wręczenie zwycięskiej szkole wielofunkcyjnego boiska sportowego.

Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.com.

O TAMEX Obiekty Sportowe S.A :

Tamex Obiekty Sportowe S.A, to wiodąca na polskim rynku firma zajmująca się projektowaniem, budową i wyposażeniem obiektów sportowych. Dzięki niemal dziesięcioletniemu doświadczeniu zyskała miano lidera w branży budownictwa sportowego. Tamex wykonujemy kompleksowo obiekty zewnętrzne, takie jak boiska piłkarskie, boiska wielofunkcyjne,stadiony lekkoatletyczne, korty tenisowe i pola golfowe oraz wewnętrzne hale sportowe. Certyfikowane nawierzchnie z traw syntetycznych, poliuretanu i akrylu dostarczane sa firmie przez wiodących na świecie producentów (tj Greenfields, Conica). Firma współpracuje z inwestorami publicznymi i prywatnymi na terenie całej Polski.

Osiągnięcia firmy w branży budownictwa sportowego, zostały wielokrotnie dostrzeżone i nagrodzone.

Wśród nagród, którymi Tamex może się poszczycić jest otrzymany w 2009 roku Certyfikat Dobry Partner Samorządów, służacy  promocji przedsiębiorstw, firm jak i instytucji, które wykazują się wartościowym dorobkiem we współpracy z samorządami terytorialnymi, solidnością, a także jakością w realizacji zadań, służących rozwojowi lokalnemu i regionalnemu, jak również Medal Europejski - prestiżowa statuetka wyrózniająca firmy świadczące swe usługi na poziomie europejskim, wreczana przez Busieness Center Club.

W latach poprzednich Tamex został uhonorowany przez Kujawsko-Pomorski Związek Lekkiej Atletyki w kategorii Sponsora Roku, Laurem Królowej Sportu, a w 2007 roku przyznano firmie tytuł Budowniczego Polskiego Sportu.

Wczesniejsze lata przyniosły firmie trzykrotnie statuetkę Galeli Biznesu, a także tytuł Firmy na Medal.

Tamex aktywnie udziela się podczas imprez o profilu sportowym - w zeszłym roku wystąpił jako głowny sponsor imprezy TAMEX Cup, odbywającej się na certyfikowanym przez IAAF Stadionie Lekkoatletycznym "Zawisza" w Bydgoszczy.

Firma wspiera również działania takich instutucji sportowych jak Polski Związek Hokeja na Trawie.

Od 2008 roku członek Stowarzyszenia Polskich Producentów i Wykonawców Nawierzchni SPortowych, nowopowstałej organizacji wspierającej jakośc i rozwój rynku budownictwa sportowego.

Kapitał spólki wynosi 1,945,000 PLN.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »