Firma » Reklama
Toyota Bank rozpoczyna promocję nowego produktu - konta hybrydowego.
Warszawa 2008-11-25 Z początkiem listopada b.r. ruszyła kampania promocyjna hybrydowego konta Toyota Bank. Zaplanowane działania obejmują zarówno komunikację reklamową jak i public relations. Za koordynację całej kampanii odpowiada agencja reklamowa Legend Group. Firma On Board PR jest odpowiedzialna za część PR projektu.
Kampania promocyjna prowadzona jest zarówno w mediach ogólnopolskich, jak i regionalnych. Szczególne znaczenie ma w niej opiniotwórcza prasa ekonomiczna. W ramach projektu prowadzone są działania reklamowe, których linia kreacyjna podkreśla wyjątkowy charakter konta. Wśród zadań realizowanych przez On Board PR jest m.in. organizacja briefingu prasowego na temat nowego produktu Toyota Bank oraz prowadzenie systematycznych działań media relations. Za realizację projektu w zespole On Board PR odpowiada dział Corporate PR prowadzony przez Iwonę Kubicz. Kampania zakończy się w połowie grudnia 2008.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)