Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Travel 2009 – grudniowe podumowanie roku

Zobacz więcej zdjęć »
W grudniu pojawi się nowa odsłona programu Travel 2009, na który zapraszamy 7 grudnia o godzinie 20.30. Koniec roku skłania do podsumowań więc w grudniowym odcinku wrócimy do miejsc, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy znalazły się na naszym szlaku najciekawszych atrakcji turystycznych w Polsce.

Co miesięczne reporterskie wyprawy obejmowały miejsca rozrzucone po różnych zakątkach naszego kraju. Sprawdzaliśmy w jakim stanie jest polska branża turystyczna w czasach kryzysu, a także rekomendowaliśmy najlepsze hotele oraz ośrodki SPA.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W Szczyrku testowaliśmy jakość polskich stoków narciarskich. Na krakowskim Kazimierzu wspominaliśmy Polskę wielu kultur. W Toruniu, Sandomierzu i Zamościu zachwycaliśmy się architekturą. Pływaliśmy po jeziorach mazurskich w okolicach Giżycka. Odwiedziliśmy zwierzęce safari w Kadzidłowie, Muzeum Arkadego Fiedlera w Puszczykowie i park linowy w gdyńskich Kolibkach. A nad zamkiem w Rynie lataliśmy balonem. Spacerowaliśmy też po Roztoczańskim Parku Narodowym i odkrywaliśmy uroki Doliny Pałaców i Ogrodów pod Jelenią Górą. Ta imponująca lista warta jest zatem podsumowania. Chociaż dla równowagi poznamy też parę nowych miejsc - oddalonych od Polski, jak to tylko możliwe. Zanim więc nasz program powróci w Nowym Roku jako Travel 2010, zapraszamy na tę podsumowującą podróż - na kanale Travel Channel.

Ponadto, w grudniu, ekipa Travel 2009 wyruszy na poszukiwanie słońca do zapierającego dech w piersiach, australijskiego miasta Melbourne. Danny Robins zejdzie pod ziemię wzdłuż granicy Północnej i Południowej Korei, a Sarah Cawood będzie badać przeżywający boom rynek nieruchomości na Kajmanach. Zaś Gareth Davis odkryje malutką wyspę Porto Santo – młodszą siostrę Madeiry.

Takie emocje może zapewnić jedynie Travel Channel!

Powtórka programu m. in:

13 listopada o godzinie 21.00
16 listopada o godzinie 13.30
21 listopada o godzinie 20.30
28 listopada o godzinie 09.30
29 listopada o godzinie 19.00
31 listopada o godzinie 07.00

Więcej informacji znajdziecie na stronie: www.travelchanneltv.pl

Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.