Firma » Reklama
ULICAMI KRAKOWA IDZIE BONARKA W NOWEJ KAMPANII REKLAMOWEJ
Zobacz więcej zdjęć » |
Kompozycja nowych reklam będzie miała formę artystycznego kolażu. W różnych kombinacjach odbiorcy ujrzą swoistą „mozaikę krakowską". Będzie ona mieszaniną lokalnych symboli, nowoczesnych elementów oraz odniesień wynikających z komercyjnego charakteru obiektu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Pozytywny odbiór naszego przekazu reklamowego w 2018 roku przekonał nas do pójścia tą drogą, a raczej tymi ulicami, także i w tym. Ubiegłoroczna kampania okazała się też bardzo skuteczna, gdyż pomogła nam w osiągnięciu bardzo dobrych wyników biznesowych na wymagającym rynku krakowskim - tłumaczy Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki.
W swoich kampaniach Bonarka od lat eksponuje pierwiastek lokalny, jako wyróżnik stylu komunikacji reklamowej marki. Pod tym względem jest prekursorem i liderem wśród krakowskich centrów handlowych. Docenili to między innymi jurorzy PRCH Retail Awards, najbardziej prestiżowego w Polsce konkursu marketingowego branży centrów handlowych. W ubiegłym roku Bonarka została w nim uhonorowana podwójnie. Kampania „Trendy i tradycje" została uznana za najlepszą w kategorii Public Relations, zaś powiązana z nią kampania reklamowa „Albośmy to jacy tacy" otrzymała wyróżnienie.
Tak jak w poprzednich latach, w reklamach Bonarki ponownie zobaczymy Małgorzatę Kożuchowską. Dzięki wieloletniej współpracy z artystką marka Bonarki jest doskonale rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona przez krakowian.
Nową odsłonę kampanii Bonarka zaprezentuje na początku marca. W pierwszej, wiosennej kreacji Bonarka bawi się słowem nawiązując do ulicy Pawiej, przy której położony jest m.in. Dworzec Główny. W mozaice skojarzeń pojawiają się motywy folkowe (np. pawie pióra, czapka krakuska), a także kultowy Bar Smok - symbol peerelowskiej gastronomii Krakowa.
Kampanie Bonarki będą widoczne m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych i nowoczesnych rozwiązaniach typu citylight oraz dynamic backlight. Zobaczymy je również w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w szeroko pojętym digitalu, mediach społecznościowych oraz mediach lokalnych.
Za koncepcję kampanii i produkcję sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Autorem zdjęć sesyjnych jest uznany i ceniony fotograf Marcin Tyszka. Zleceniodawcą kampanii jest właściciel Bonarki - firma NEPI Rockcastle.
Nadesłał:
Lyrmed
|
Komentarze (0)