Gospodarka » Żywność

Ustronianka z jodem - Superproduktem roku!

Ustronianka z jodem - Superproduktem roku!
Zobacz więcej zdjęć »
Pierwsza w Polsce woda mineralna wzbogacona jodem została wybrana przez czytelniczki magazynu „Mam dziecko” Superproduktem.

Klika tysięcy głosów oddanych w konkursie wydawnictwa Bauer zdecydowało, że Ustronianka z Jodem, jako jedyna z 290 nowości, otrzymała to wyróżnienie. Wynik konkursu pokazuje, że Polki coraz chętniej sięgają po prozdrowotną żywność.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Ustronianka z Jodem swoją popularność zawdzięcza korzystnemu działaniu jodu - mówi profesor Zbigniew Szybiński, kierownik ośrodka współpracującego z Światową Organizacją Zdrowia (WHO) w zakresie żywności. Tymczasem pierwiastek, którym wzbogacono Ustroniankę to prawdziwa skarbnica dla naszego zdrowia. -Jod usprawnia pracę mózgu, pomaga schudnąć oraz warunkuje prawidłowe działanie tarczycy - podkreśla ekspert. -Jest szczególnie ważny dla kobiet w ciąży, ponieważ wywiera wpływ na poziom inteligencji dziecka - dodaje Profesor Szybiński. Warto przypomnieć, że niedobór jodu dotyczy aż 90 procent powierzchni Polski!

W Polsce, wzorem Zachodu, coraz większą popularnością cieszy się żywność prozdrowotna. Tylko w 2010 roku Polacy wypili 101,5 miliona litrów napojów funkcjonalnych, czyli takich zawierają dodatkowe składniki, korzystnie wpływające na nasze zdrowie. Szacuje się, że w tym roku jeszcze chętniej będziemy sięgać po tego typu produkty ( 1)

Nagroda Superprodukt 2010 Mam Dziecko to już trzecie wyróżnienie, jakie na przestrzeni ostatnich miesięcy zdobyła „Ustronianka z Jodem". W listopadzie 2010 r., w Szkocji, w czasie międzynarodowego konkursu „Water Innovation Awards" „Ustronianka z Jodem" otrzymała najwyższe wyróżnienie (Highly Commended) i pokonała tym samym kilkaset nowości z całego świata! Z kolei 18 grudnia 2010 dla wody z jodem przyznano wyróżnienie w kategorii największa innowacja: „Dobry Produkt - wybór ekspertów".

Dodatkowych informacji udziela:
Katarzyna Buczek

Public Relations Manager w firmie Ustronianka
Źródło:Image Line Communications

(1)(źródło: Euromonitor International, podaję za: „Rzeczpospolita" wydanie 8666, strona B-001, autor: B.Drewnowska)



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Image Line Communications
http://www.zdrowa-mama.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »