Rozrywka » Hobby

Villeroy&Boch: Grillowe zmagania u Joli na Imieninach czyli żoliborski Cooking Clash.

Villeroy&Boch:  Grillowe zmagania u Joli na Imieninach czyli żoliborski Cooking Clash.
Zobacz więcej zdjęć »
Żar lejący się z nieba, wariacje smaków i zapachów oraz duże konkursowe emocje…Właśnie tak wyglądał sobotni Cooking Clash, podczas III edycji Imienin Joli Bord. Sześć osób stanęło do walki o dizajnerskiLotusGrill.
Uczestnicy musieli popisać się nie tylko pomysłowością i wybornym smakiem dania, ale też jego podaniem. Dlatego wszystkie potrawy serwowano na talerzach marki Villeroy & Boch, partnera konkursu.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

16. i 17. czerwca 2012 roku Żoliborzanie już po raz trzeci świętowali imieniny fikcyjnej, choć dziś już kultowej postaci, Joli Bord. Pierwsza część dwudniowego pikniku odbyła się na Skwerze Kompanii „Żniwiarz”. Każda kolejna edycja imprezy cieszy się coraz większym zainteresowaniem i bogactwem atrakcji, przygotowanych przez organizatorów -fundację Lokal Otwarty. W tym roku, dzięki wsparciu Villeroy & Boch, mieszkańcy Żoliborza mogli między innymi stanąć przy grillach, by dać popis kulinarnych talentów i walczyć o nagrodę główną, czyli wyjątkowy bezdymny LotusGrill.

 

W konkursie jedynym regulaminowym ograniczeniem był wyborny smak. Dlatego każdy z sześciu uczestników Cooking Clash podszedł do tematu z dużą dozą kreatywności i wystąpił z własnym pomysłem na grillowy przysmak. Menu było bardzo bogate, a dania podlegały szczegółowej ocenie przez profesjonalne jury: Kaję Burakiewicz (założycielkę jednego z pierwszych klubów kolacyjnych w Polsce oraz dziennikarkę kulinarną), JulietteDeventhal (artystkę i kucharkę z San Francisco, przebywającą obecnie na rezydencji w Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie), redakcję Smaku oraz reprezentanta fundacji Lokal Otwarty, Jakuba Mielnika.

Oceniano smak potraw, ale też ich oryginalność i sposób podania. O profesjonalną oprawę konkursu zadbał partner, firma Villeroy & Boch, dzięki któremu wszystkie dania były serwowane na eleganckiej porcelanie z linii Urban Nature oraz New Wave. Wszyscy uczestnicy: Magda Bury, Jakub Żulczyk, Ewa Dzienio, Mateusz Wójcik, Bartek Grendys oraz Tomek Saciłowski, zaskoczyli profesjonalizmem i jakością przygotowanych rarytasów. Jury miało trudny orzech do zgryzienia - po burzliwych dyskusjach nagrodę główną, LotusGrill, przyznano Magdzie Bury „za oryginalność i idealną konsystencję” jej polędwiczek wieprzowych w ziołach i pokruszonych pistacjach, podawanych z sałatą z rukoli, gorgonzoli i grillowanych fig.  Drugie miejsce zajął Jakub Żulczyk: „za ciekawą marynatę i inspirujące dodatki”. Nagroda specjalna trafiła w ręce Ewy Dzienio: „za rozmach.”

 

Konkursowe Menu:

Polędwiczki wieprzowe w ziołach, obtoczone w pokruszonych pistacjach, z sałatą z rukoli, gorgonzoli i grillowanych fig oraz grzanki  - Magda Bury.

Polędwiczki wieprzowe marynowane w czosnku, miodzie gryczanym i porto; sałatka z ogórków małosolnych i natki oraz podane oddzielnie grillowane jabłka polane pesto z orzechów włoskich - Jakub Żulczyk.

Przystawki w postaci grillowanego bakłażana i papryki chili; oscypki z boczkiem; kaszanka z cebulą i z marynowanymi grzybami, sałatą z rukoli, pokropioną oliwą pomarańczową; chrupiące grzanki - Ewa Dzienio.

Sałatka z grillowanych piersi kurczaka i marynowanego imbiru, czosnku z oliwą, podana na młodym szpinaku, ze świeżymi truskawkami, prażonym słonecznikiem i winegretem limonkowo-imbirowym -  Mateusz Wójcik.

Kaszanka pokrojona w plastry i przekładana ziołami (tymiankiem i szałwią), grillowana w aluminiowych saszetkach oraz sałata z wiosennych warzyw (cebula, ogórek, pomidor) - Bartek Grendys.

Deser z ananasa i banana z przyprawami korzennymi i karmelizowanym cukrem – Tomek Saciłowski.

 

Więcej informacji:   

Ewelina Ciuchta

Konkret PR

tel. kom. 508 338 267 e-mail: e.ciuchta@konkretpr.pl

 

Informacje o firmie

Villeroy&Boch posiada fabryki w Europie, Meksyku i Tajlandii, a siedziba główna koncernu znajduje się w miejscowości Mettlach w południowych Niemczech. Asortyment produktów podzielony jest na trzy działy: Łazienka i Wellness, Płytki Ceramiczne i Zastawa Stołowa. Firma istnieje od 264 lat i jest dziś obecna na rynkach w 125 krajach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

konkretpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »