Technologie » Internet

Wirtualny Doradca opowiada o kartach zbliżeniowych ING

Wirtualny Doradca opowiada o kartach zbliżeniowych ING
Zobacz więcej zdjęć »
Od niedawna, internauci mogą porozmawiać na stronach internetowych ING Banku Śląskiego z Wirtualnym Doradcą. Inga opowiada o kartach zbliżeniowych Maestro – nowości w ofercie banku. Ingę stworzyła firma Stanusch Technologies.

Chatterbot - Wirtualny Doradca - został wyposażony przez firmę Stanuch Technologies w wiedzę na temat kart typu PayPass, ich sposobu działania i bezpieczeństwa. Opowiada na stronach internetowych ING Banku Śląskiego czym jest karta zbliżeniowa i jak jej używać. Podpowiada gdzie można płacić takimi kartami i jakie daje to korzyści. Ponadto, Inga pomaga w nawigacji po internetowej witrynie banku, a w razie potrzeby potrafi także doprecyzować niejasne pytania użytkownika. Pytania do Wirtualnej Ingi można kierować pod adresem http://zblizeniowa.pl/pages/index.php

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Oferowane przez nas karty z technologią PayPass to produkt innowacyjny i nowoczesny. Aby dotrzeć z informacją do młodych ludzi, internautów, zdecydowaliśmy się wykorzystać narzędzia przekazu obecne w sieci. Wirtualny Doradca to świetne rozwiązanie w zakresie komunikacji internetowej. Jesteśmy przekonani, że taka forma przekazu  zainteresuje naszych potencjalnych klientów - powiedział Roman Jędrkowiak, dyrektor banku odpowiedzialny w ING Banku Śląskim za marketing.

Karta zbliżeniowa ING pozwala na dokonanie transakcji bez konieczności wkładania jej do terminala. Transakcje do 50 zł nie wymagają potwierdzenia kodem PIN ani, czy podpisem. Wystarczy zbliżyć kartę do terminala. Karta zbliżeniowa ING umożliwia dokonywanie transakcji w sklepach i punktach oznaczonych logo Maestro Paypass - są to obecnie Coffee Heaven, Empik, a także McDonalds, Multikino i Żabka. Jednorazową transakcję zbliżeniową  można wykonać do kwoty 50 zł. Przy transakcjach powyżej 50 zł transakcja zostanie przeprowadzona w sposób tradycyjny a sprzedawca poprosi o wprowadzenie numeru PIN lub złożenie podpisu.

Cieszę się, że co raz więcej klientów banków będzie miało okazję do korzystania z usług Wirtualnego Doradcy. Nowoczesna forma przekazu informacji z jednej strony oraz innowacyjny produkt w ofercie banku z drugiej, wzajemnie się uzupełniają i powinny dać efekt synergii. – powiedział Maciej Stanusch, prezes zarządu Stanusch Technologies.

Więcej o Wirtualnym Doradcy firmy Stanuch Technologies

Za Wirtualnym Doradcą (chatterbot) kryje się program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Chatterbota w formie wirtualnej postaci umieszcza się na serwisach WWW. Jego zadaniem jest udzielanie informacji klientom nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności firmy, czy też np. warunków handlowych. Zrealizowany przez Stanusch Technologies chatterbot wyposażony jest również w syntezę mowy oraz animację sylwetki wirtualnej postaci.. Dodatkową cechą wyróżniającą produkt jest możliwość korzystania z zaawansowanej semantycznej wyszukiwarki internetowej (WEB 3.0).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Front PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »