Firma » Biznes

Zasady nawiązywania współpracy pomiędzy firmami

Zasady nawiązywania współpracy pomiędzy firmami
Zobacz więcej zdjęć »
Jeżeli już wiesz z jakiego powodu poszukujesz do swojego projektu lub inicjatywy innej firmy, jeżeli już wiesz czego będzie ci trzeba i co w zamian zaoferujesz w ramach dwustronnej współpracy to najwyższy czas znaleźć po pożądanych cechach, dobrego kontrahenta.

Przede wszystkim bezpieczeństwo

Zanim rzucimy się w wir współpracy z podmiotem który uznamy za najbardziej atrakcyjny z naszego punktu widzenia i który będzie zainteresowany współpracą z nami, sprawdźmy z kim mamy do czynienia. Bardzo istotne będzie sprawdzenie potencjalnego partnera biznesowego w KRS'ie, Krajowym Rejestrze Dłużników, sprawdzenie numeru REGON i PESEL.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Tutaj znajdziesz firmy do współpracy

Miejsca gdzie należy szukać partnerów biznesowych są dość oczywiste:
- targi pracy,

- szkolenia biznesowe,

- szkolenia marketingowe,

- start'up mixer,
- portale o tematyce biznesowej np. GoldenLine.pl.


Przedstawienie oferty

Jeżeli już znaleźliśmy osobę z którą współpraca nas interesuje w ramach projektu lub inicjatywy powinniśmy wysłać takiej firmie czytelne zaproszenie do współpracy w danym projekcie z opisem tego kim jesteśmy i czego szukamy, mailem, listem lub osobiście przedstawić sprawę np. w trakcie wydarzenia biznesowego. Następnie powinniśmy dostarczyć materiały reklamowe promujące nas i naszą firmę bądź organizację w skróconej formie. Taka informacja reklamowa powinna zawierać zarówno informacje jak i formę graficzną. Jeżeli wyżej wymienione czynności zainteresują kontrahenta powinniśmy na koniec wysłać mu pełną ofertę opisującą szczegółowo naszą firmą oraz naszą propozycję biznesową.


Osobiste zapoznanie się z kontrahentem


Bardo ważnym jest aby w takcie targów pracy czy innych imprez masowych gdzie poszukujemy wspólników do projektu lub inicjatywy, osobiście rozmawiać z różnymi osobami najlepiej z przedstawicielami działu marketingu luz samymi prezesami czy kierownikami działów. Osobisty kontakt, gratulacje w związku z udaną i rozwijającą się stale działalnością, pogratulowanie wystąpienia na gali, nagrody lub wyróżnienia może być świetnym początkiem nawiązania kontaktu. Potem można płynnie przejść do wręczenia materiałów reklamowych i do obietnicy nawiązania kontaktu – o którym była mowa powyżej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Quetzal

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »