Technologie » Telekomunikacja
Zawarcie umowy przez firmy Ericsson i Telia Sonera
Zobacz więcej zdjęć » |
Ericsson i operator telekomunikacyjny TeliaSonera podpisali umowę o wprowadzeniu nowego rozwiązania, dzięki któremu reklamy wysyłane szwedzkim użytkownikom telefonów komórkowych będzie można dostosowywać do indywidualnych potrzeb i zainteresowań klientów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firmy zawarły umowę dotyczącą pierwszego na rynku systemu, który umożliwia personalizację reklam publikowanych za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej. Personal Pod Advertising jest obecnie na etapie wdrażania i zostanie udostępniony w wersji komercyjnej jeszcze w 2009 r.
Reklamy wysyłane do telefonów komórkowych są coraz popularniejsze wśród firm, które chcą dotrzeć do ściśle określonych grup klientów. Dzięki usłudze Personal Pod Advertising firmy Ericsson przedsiębiorstwa, które realizują programy lojalnościowe, mogą zaproponować klientom reklamy dostosowane do ich potrzeb i upodobań.
Usługa ta, wchodząca w skład rozwiązania Ericsson Mobile TV, umożliwia wysyłanie reklam w postaci podcastów nocą, przy małym ruchu w sieciach. Przynosi ona znaczne korzyści zarówno operatorom osiągającym dochody z wysyłanych reklam, jak i reklamodawcom, którzy mogą śledzić zachowania różnych grup klientów i dostosowywać się do ich potrzeb.
W serwisie internetowym reklamodawcy klient może, poprzez wybór odpowiednich opcji, utworzyć osobisty profil odzwierciedlający obszary swoich zainteresowań. Następnie będzie otrzymywał przez telefon komórkowy aktualne informacje o wybranych przez siebie produktach w postaci reklam tekstowych, głosowych lub wideo. Może również udostępniać te informacje krewnym i znajomym na koszt reklamodawcy.
Mikael Bäckström, prezes firmy Ericsson na region skandynawski i bałtycki, powiedział: „Personal Pod Advertising jest doskonałym przykładem potwierdzającym doświadczenie firmy Ericsson w tworzeniu nowatorskich rozwiązań multimedialnych, które ułatwiają budowę nowych modeli biznesowych i pomagają operatorom w zwiększeniu przychodów".
Erik Hallberg, wiceprezes i szef działu usług mobilnych (Mobility Services) firmy TeliaSonera, mówi: „Dzięki partnerskiej współpracy z firmą Ericsson możemy wejść na nowy segment rynku i zaoferować przedsiębiorstwom handlu detalicznego narzędzie umożliwiające wysyłanie reklam, które klienci sami sobie zamówili, zawierających informacje dostosowane do indywidualnych potrzeb i upodobań odbiorców". Nowa usługa została z powodzeniem wdrożona i przetestowana w szwedzkim przedsiębiorstwie medialnym.
Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.
Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 175 krajach, w 2008 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27 miliardów USD (209 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach OMX Nordic Exchange Stockholm i NASDAQ.
Więcej informacji na temat oferty Mobile Advertising można znaleźć na stronie www.ericsson.com/multimedia/
multimedia-offerings/advertising/index.shtml
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)