Firma » Reklama
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii MediaMarkt
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 

 „Król disco polo” będzie popularyzował  nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i  usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film  teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach  społecznościowych.  
MediaMarkt od lat jest postrzegany jako marka bliska polskim  konsumentom, odpowiadająca na ich potrzeby. Działania firmy koncentrują  się na dostarczaniu użytkownikom najnowszych urządzeń i kompleksowych  rozwiązań w zakresie elektroniki użytkowej.
Firma potrafi od lat  skutecznie docierać do szerokiego grona odbiorców zaskakując  innowacyjnością i przebojowością swoich kampanii reklamowych. W jakości  3D ożywiała ulubieńców kilku pokoleń Polaków (Tytusa, Romka i A’Tomka),  śmiało stawiała na nietypowe poczucie humoru (Łowcy.B), w spotach  „Odkryj w sobie dziecko” żartobliwie opowiadała o zaletach obcowania z  technologiami w każdym wieku. 
W najnowszej kampanii MediaMarkt,  która rozpoczęła się pod koniec czerwca br., występuje Zenek Martyniuk,  najpopularniejszy w naszym kraju artysta. Pomimo statusu megagwiazdy  cieszy się niesłabnącą sympatią i zaufaniem milionów Polaków. W filmach i  spotach reklamowych wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w  dokonywaniu wyboru urządzeń i usług z bogatej oferty sieci handlowej.  Rekomendacje w muzycznej oprawie Zenka z pewnością wpadną w ucho nie  tylko miłośnikom muzyki disco polo i będą towarzyszyły Polakom podczas  letniego wypoczynku.
Cieszę się, że dołączyłem do ekipy  MediaMarkt. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce.  Wiem z własnego doświadczenia, że łatwo się pogubić wśród coraz to  nowszych urządzeń bez końca porównując różne modele. Dlatego warto  zaufać sprawdzonej marce, jaką jest MediaMarkt. Z przyjemnością będą  pomagał klientom sieci w poszukiwaniu ciekawych ofert sprzętowych i  zrobię to śpiewająco – mówi Zenek Martyniuk.
Pod hasłem kampanii  „Lato z Zenkiem w MediaMarkt”, kryją się również liczne oferty  promocyjne, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie online mediamarkt.pl .
Na  współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu  powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna  sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i  naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna  energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich  tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na  najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach – mówi  Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.
Na  kampanię z udziałem Zenka Martyniuka składają się działania w Internecie  i social mediach, spoty radiowe i TV. Za całościowy koncept i  realizację nowej kampanii w radiu i telewizji odpowiada agencja  Heart&Brain, za produkcję spotów dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i  zakup mediów realizowane jest przez Dział Planowania Mediów  MediaMarktSaturn Polska. Działania w Internecie i social mediach  koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska. Realizacją  kampanii w mediach drukowanych zajmuje się agencja Gutenberg Networks, a  działaniami PR agencja Hill+Knowlton Strategies.

MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Można tu kupić zarówno premierowe, innowacyjne produkty z najwyższej półki, jak i popularny markowy sprzęt w najlepszych cenach oraz produkty marek własnych. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się przewodnikiem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. MediaMarkt stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, dlatego nieustannie rozwija wielokanałowy model sprzedaży.
MediaMarktSaturn Polska
press box
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)