Technologie » AGD - RTV
Zgoda UOKiK na przejęcie AVANS
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Tym samym zakończona została jedna z największych transakcji na rynku  Multimedia/RTV/AGD w Polsce. Rodzina Tomalów będzie teraz zarządzać  dwiema markami – Avans i Media Expert, to jest ponad 200 sklepami  własnymi i ponad 200 franczyzowymi.   Dzięki wzrostowi organicznemu i kolejnym akwizycjom zamierzają zostać  liderem rynku w ciągu trzech lat. 
Zgoda wydana przez Urząd  Ochrony Konkurencji i Konsumentów była warunkiem akwizycji sieci AVANS  przez OpenMedia Sp. z o.o. Priorytetem spółki po pełnym przejęciu jest  dynamiczny rozwój sieci sprzedaży, czego dowodem jest fakt, że jeszcze w  tym roku pod marką AVANS otwartych zostanie kilkanaście nowych  elektromarketów. Plany biznesowe zakładają, iż na koniec roku 2013,  łączny obrót elektromarketów skupionych w rękach braci Tomalów znacząco  przekroczy 2,4 mld zł. 
- Widzimy olbrzymi potencjał rozwojowy  marki AVANS i zakładamy dynamiczny przyrost liczby placówek na terenie  całego kraju. Stawiamy na obiekty wolnostojące, retail parki i galerie  handlowe. Nie może tu być mowy o przypadkowości. Będą to najlepsze  lokalizacje w danym mieście. W latach świetności sieć AVANS liczyła  kilkaset sklepów w całej Polsce. Naszym głównym celem jest odbudowanie  tej silnej pozycji, a punktem wyjścia będzie objęta przez nas sieć ponad  trzystu sklepów, zarówno własnych, jak i franczyzowych – mówi Arkadiusz  Tomala, Prezes Zarządu OpenMedia.
Nowi właściciele sieci AVANS  zapowiadają wdrożenie zupełnie nowej strategii marketingowej,  intensywnej kampanii reklamowej w prasie, telewizji i Internecie oraz  wprowadzenie nowoczesnych form ekspozycji towarów. Posiadając  sprawdzone, gotowe formaty, dopasowane do różnych przedziałów  metrażowych, do nawet 2 tys. m.kw., sieć AVANS jest optymalnym najemcą i  będzie na nowo przyciągała rzesze klientów do galerii i centrów  handlowych. 
- W branży Multimedia, RTV i AGD zmiany zachodzą w  bardzo szybkim tempie zarówno w zakresie kanałów sprzedaży, jak i  preferencji konsumenckich. Sukcesywny rozwój nowych technologii sprawia,  że nasz potencjalny klient wymienia swój sprzęt coraz częściej.  Planujemy sprostać tego typu wyzwaniom i dlatego też jednym z kluczowych  kanałów, który zamierzamy intensywnie rozwijać, będzie sprzedaż  internetowa. Jesteśmy przekonani, że to dla nas duża szansa na wzrost -  podsumowuje Arkadiusz Tomala.
Przejęcie sieci AVANS jest jedną z  największych transakcji na rynku sieci elektromarketów w ostatnich  latach w Polsce. Nowi właściciele planują budowę biznesu w oparciu o  markę, która posiadała wysoki udział w sprzedaży detalicznej i cieszy  się wysoką rozpoznawalnością. Jest to niepowtarzalna okazja, a  jednocześnie szansa na odtworzenie siły marki ogólnopolskiej oraz na  przywrócenie jej wiarygodności kupieckiej. AVANS ma szansę odbudować  swoją pozycję w branży, poprzez umocnienie brandu, systematyczne  rozbudowywanie sieci sprzedaży oraz dostosowanie się do dzisiejszych  wymagań rynkowych, a poprzez to na odniesienie sukcesu. 
  
  
Sieć sklepów AVANS:
AVANS, to polska sieć ponad 100 elektromarketów i sklep internetowy www.avans.pl. Sklepy sieci AVANS dostarczają klientom pełen asortyment sprzętu Multimedia, AGD i RTV po wyjątkowo atrakcyjnych cenach, preferencyjne warunki zakupu na raty oraz szereg usług dodatkowych.
AVANS
więcej informacji - PRESS BOX
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)