Gospodarka » Żywność
Złote Misie wśród Pereł Rynku FMCG
Zobacz więcej zdjęć » |
Uroczyste ogłoszenie wyników trzeciej edycji konkursu Perły Rynku FMCG, organizowanego przez magazyn „Wiadomości Handlowe”, odbyło się
24 czerwca 2009 r. w Hotelu Jan III Sobieski w Warszawie. W kategorii „żelki i gumy do żucia”, wśród produktów wyróżnionych - na podstawie opinii handlowców i detalistów - znalazły się legendarne żelki Haribo Złote Misie, które od kwietnia 2008 roku dostępne są pod polską nazwą. W odmienionym opakowaniu, opatrzonym hasłem „Haribo smak radości” obok tradycyjnych smaków - truskawki, cytryny, ananasa, pomarańczy i maliny - pojawił się nowy smak zielonego jabłka. Receptura kultowych Złotych Misiów została natomiast wzbogacona o dodatek korzystniejszego dla zdrowia cukru – fruktozy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Wyróżnienie przyznane żelkom Złote Misie w konkursie Perły Rynku FMCG 2009 jest dla nas istotne z kilku powodów” - mówi Maria Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o.o. „Po pierwsze jest ono kolejnym dowodem na niezmiennie wysoką pozycję rynkową flagowego produktu naszej firmy. Po drugie stanowi dla nas istotną informację o zaufaniu, jakim ten i inne produkty Haribo cieszą się wśród detalistów, którzy są istotnym pośrednikiem pomiędzy firmą, a konsumentem” - dodaje Maria Kochalska.
Perły Rynku FMCG to wyróżnienia przyznawane przez miesięcznik „Wiadomości Handlowe” na podstawie opinii profesjonalistów polskiego handlu. W tegorocznej, trzeciej edycji, w badaniu opracowanym przez GFK Polonia udział wzięło ponad 1000 detalistów, którzy oceniali produkty z 33 kategorii. Zebrane opinie pozwoliły wyłonić te nowości, które w opinii badanych charakteryzuje innowacyjność i największy potencjał.
Wyróżnienie w konkursie Perły Rynku FMCG 2009 to kolejny w tym roku dowód uznania dla produktów firmy Haribo. Obok przyznanego przez polskich konsumentów tytułu Produktu Roku 2009, Haribo już po raz trzeci otrzymało Złoty Medal DLG - prestiżową nagrodę Niemieckiego Stowarzyszenia Rolniczego (Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft). Marka Haribo została natomiast uhonorowana tytułem European Trusted Brands, przyznawanym przez miesięcznik „Reader’s Digest” markom cieszącym się w Europie największym zaufaniem.
Komentarze (0)