Firma » Reklama
Zmysłowa współpraca Reckitt Benckiser i LoboSystem…
Zobacz więcej zdjęć » |
Grą wstępną do współpracy LoboSystem i koncernu okazało się stworzenie logotypu na potrzeby konferencji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tak, na bazie charakterystycznej dla RB błękitnej barwy, powstał motyw przewodni komunikacji. Agencja zadbała o kreację materiałów graficznych towarzyszących wydarzeniu, a nieszablonowe podejście do oryginalnego tematu konferencji zostało uwydatnione dzięki pracy copywritera. W tak sprzyjających okolicznościach narodził się claim „Przyjemne połączenie”.
Spotkanie pracowników czołowej firmy z branży FMCG odbyło się w dniach 20-22 stycznia 2011 w hotelu Gołębiewski w Wiśle. Podczas konferencji miało miejsce podsumowanie roku 2010 oraz przedstawienie strategii na rok 2011. Ważnym elementem szkolenia było zapoznanie i zrozumienie nowo nabytych marek.
W lipcu 2010 r. RB zakupił za 3,8 mln dol. spółkę SSL, byłego już producenta takich marek jak Durex - najbardziej rozpoznawalny brand wśród prezerwatyw czy Sholl - będący wiodącą marką wśród akcesoriów i kosmetyków do stóp i butów. Ekscytujący temat konferencji sprawił, że tegoroczne działania lidera branży nabierają rozpędu.
Nadesłał:
LOBOSYSTEM
|
Komentarze (0)