Gospodarka » Żywność

Znak „Doceń polskie” na billboardach marki Rębek

Znak „Doceń polskie” na billboardach marki Rębek
Zobacz więcej zdjęć »
W połowie listopada rozpoczęła się kampania billboardowa promująca wyroby firmy „Przetwórstwo Owoców i Warzyw Piotr Rębek”. W akcji promocyjnej wykorzystano znak „Doceń polskie” przyznany chrzanowi tego producenta. Przedsięwzięcie potrwa do końca bieżącego roku.

Firma „Przetwórstwo Owoców i Warzyw Piotr Rębek” istnieje na rynku od 35 lat. U progu działalności to rodzinne przedsiębiorstwo z Warszawy uprawiało korzeń chrzanu. „Chrzan” jest do dziś sztandarowym produktem zakładu. Producent oferuje bogaty wybór przetworów z tym warzywem w roli głównej.
Zakład jest jednym z laureatów XVII certyfikacji żywności zorganizowanej w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”. Decyzją Loży Ekspertów Chrzan wiejski z oferty warszawskiego przedsiębiorstwa zdobył certyfikat jakości i tytuł TOP PRODUKT. Oznacza to, że wyrób uzyskał maksymalne noty (same „10”) za smak, wygląd i stosunek jakości do ceny.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Firma postanowiła wykorzystać uzyskany certyfikat w świątecznej kampanii marketingowej. W Lublinie i innych miastach wschodniej Polski pojawiły się billboardy prezentujące specjały firmy, w tym także nagrodzony produkt. Akcja obejmująca ponad 100 nośników reklamowych rozpoczęła się w połowie listopada i potrwa do końca roku. 
Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na tak szeroką kampanię z użyciem billboardów - podkreśla Edyta Patyńska, reprezentująca „Przetwórstwo Owoców i Warzyw Piotr Rębek”. - Jesteśmy firmą z długimi tradycjami, a nasze produkty są na Wschodzie Polski dobrze znane, ale konkurencja nie śpi. Godło „Doceń polskie” pozwala nam wzmocnić przekaz o wysokiej jakości wyrobów - dodaje.

Warto odnotować, że kampania „Przetwórstwa Owoców i Warzyw Piotr Rębek” to kolejna akcja billboardowa z udziałem znaku „Doceń polskie”. Wcześniej godło programu pojawiło się m.in. na nośnikach promujących markę Mlekovita. Logotyp programu był lokowany także w spotach telewizyjnych oleju Kujawskiego.


Program „Doceń polskie” jest realizowany od 2011 roku. Od samego początku, honorowy patronat nad inicjatywą sprawuje Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Celem przedsięwzięcia jest promowanie artykułów spożywczych wysokiej jakości z oferty rodzimych producentów.Decyzja o przyznaniu certyfikatów jakości jest podejmowana przez Lożę Ekspertów, którą tworzą specjaliści z branży spożywczej. Najbliższa certyfikacja żywności odbędzie się 27 stycznia 2016 roku w Czeladzi. 

* * *
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl 

Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Twórca programu „Doceń polskie” jest  także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) – innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. 

* * *
KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl

Kontakt dla mediów:
Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s. c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Adventure Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »