Gospodarka » Żywność
Zwycięzcy mobilnej loterii Schulstad
Zobacz więcej zdjęć » |
Nie było to jednak standarowe zakończenie akcji marketingowej. Loteria zakończyła się miłą niespodzianką przede wszystkim dla Pana Marka z Rybarzowic oraz Pana Tadeusza z Warszawy, którzy wygrali nagrody pierwszego stopnia: Kuchnie marzeń lub ich równowartość pieniężną.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obaj Panowie, którzy ostatecznie zdecydowali się na to drugie rozwiązanie, przesłali do organizatora listy z podziękowaniami.
- Otrzymałem SMS z wiadomością, że wygrałem nagrodę. Byłem zaskoczony, gdyż nie spodziewałem się, że mogę być takim szczęśliwcem. Lubię pieczywo Schulstad i myślę, że wygrywam codziennie, jedząc smaczne i zdrowe kanapki na bazie tego pieczywa. A teraz okazało się, że jeszcze będę mógł zrealizować swoje marzenia - egzotyczne podróże do Brazylii czy Kenii, bo właśnie tak zamierzam spożytkować równowartość wygranej - pisze zwycięzca, Pan Tadeusz z Warszawy.
- Jako laureat nagrody głównej w loterii Schulstad, chcę podziękować organizatorom. Wraz z całą rodzinką od kilku lat z przyjemnością zajadamy pieczywo Schulstad, dlatego też nie lada zaskoczeniem był dla mnie telefon od przedstawiciela promocji i wiadomość o głównej wygranej w tejże loterii - pisze w swoim liście laureat nagrody głównej, Pan Marek z Rybarzowic
Firma Lantmännen Axa Poland Sp. z o.o., producent pieczywa Schulstad, przygotowując dla swoich konsumentów loterię SMS, mechanikę oparła o unikalne kody, które znajdowały się na promocyjnych opakowań pieczywa Schulstad.
- Rok 2008 był dla New Line Media rokiem wielu „mobilnych" sukcesów, które były możliwe do osiągnięcia przy wsparciu i zaufaniu konsumentów. Mobilna loteria odmieniła nie tylko niektóre kuchnie zwycięzców. Myślę, że wysokie zainteresowanie pokazuje, że konsumenci również się zmieniają i coraz bardziej lubią włączać się do mobilnych zabaw, które proponują im producenci różnych produktów. Cała akcja przebiegała według założeń regulaminu, a to dzięki celom, które sobie postawiliśmy - mówi Magda Sławińska-Kacprzak, Client Service Director w New Line Media.
Sprzedaż produktów objętych Loterią rozpoczęła się 8 października 2008 roku i trwała do 1 grudnia 2008 r.
New Line Media proponuje szeroki wachlarz usług w zakresie marketingu mobilnego (tzw. m-marketing), m-reklamy, Bluetooth marketing, call center & handling house. Proponuje pełną obsługę od kreacji i strategii po techniczną realizację, a także koordynację. Agencja przygotowuje akcje promocyjne na urządzenia mobilne, organizując m.in. kampanie SMS Pull oraz Push; MMS; WAP; IVR. Ponadto projektuje i wykonuje akcesoria do telefonów komórkowych, tj. kontent multimedialny: tapety; dzwonki; wygaszacze; gry Java itp. Techniczna infrastruktura New Line Media pozwala na połączenie z SMSC (SMS Centrum, do którego trafiają wszystkie wysyłane SMSy) oraz MMSC (MMS Centrum) wszystkich polskich operatorów telefonii komórkowej. Więcej informacji: www.newlinemedia.pl
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)