Motoryzacja » Samochody
About ad i innowacje dla Volkswagen Poznań
Zobacz więcej zdjęć » |
Konkurs Be The Best 2014 to już trzecia edycja akcji organizowanej od 2012 roku, mającej na celu wspieranie innowacyjnych rozwiązań. Volkswagen Poznań stawia na świeże spojrzenie studentów oraz oferuje im szansę dokonania przełomowych odkryć na polu nauki i techniki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Agencja reklamowa about ad oferuje swym Klientom szeroki wybór usług w zakresie strategii, kreacji, a także produkcji. W ramach przygotowania koncepcji komunikacyjnej tego przedsięwzięcia zajęła się stworzeniem szeregu rozwiązań, które ostatecznie zyskały uznanie Klienta i są obecnie wdrażane bądź już zostały zrealizowane. Do zadań firmy należało nie tylko zaprojektowanie strony internetowej konkursu http://bethebest.edu.pl/i jego komunikacja w social media, ale także kreacja koncepcji wizualnej plakatów, wizytówek, koszulek oraz opracowanie podstawy akcji mailingowej, bazującej na zaproszeniach do udziału w akcji.
Ze strony firmy Volkswagen Poznań za przedsięwzięcie odpowiada Małgorzata Medycka (Centrum Personalne). Agencja about ad realizację projektu powierzyła zaś zespołowi w składzie: Marta Fabiś(Senior Account Executive), Sebastian Sauer (Creative Group Head), Michał Dorofiejczyk (Graphic Designer), Adam Hauza (Copywriter), Paweł Klapiński (Copywriter), Joanna Boruta (PR Specialist).
Współpraca pomiędzy about ad a Volkswagen Poznań rozpoczęła się w maju 2012 roku. Agencja była wtedy odpowiedzialna za organizację eventu "Urodziny dla rodziny" z okazji 15-lecia powstania Odlewni Volkswagen w Poznaniu.
Więcej informacji o agencji reklamowej about ad można znaleźć na stronie: www.aboutad.pl
Komentarze (0)