Technologie » Internet
Agencja search engine marketing – Bluerank zaprasza na szkolenie SEM 24 – 25 stycznia br.
Zobacz więcej zdjęć » |
Uczestnicy warsztatów nauczą się planować i wdrażać skuteczne działania SEM.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Poznają zasady optymalizacji kampanii linków sponsorowanych oraz metody zwiększania efektywności reklam. Dowiedzą się, jak być na szczycie wyników wyszukiwania i precyzyjnie docierać do klientów niskim kosztem.W ubiegłym roku podobne warsztaty odbyły się dwa razy. Bluerank miał przyjemność szkolić m.in. GE Money Bank, Netsprint.pl, Polskie Książki Telefoniczne, Travelplanet, Silesia2000, Agros Nova...
Marketing w wyszukiwarkach to prawie połowa budżetów przeznaczanych na reklamę online w skali całego świata, a jednak skrót SEM niewiele jeszcze mówi marketingowcom w Polsce. Szkolenie Bluerank świetnie wyjaśnia istotę search engine marketingu. Liczne przykłady, pouczające dygresje, informacje dodatkowe, a przede wszystkim prawdziwe warsztaty... Podkreślam słowo "prawdziwe", bo miałem okazję samodzielnie zaprojektować i uruchomić kampanię linków sponsorowanych! (...) Istotne znaczenie miała także możliwość swobodnej dyskusji oraz doskonała organizacja całości. Szczerze i z pełną odpowiedzialnością polecam - podsumowuje Arkadiusz Słota, Brand Manager ds. Marketingu Interaktywnego w Agros Nova.
Nadesłał:
sp
|
Komentarze (0)