Technologie » Internet
Agencja search engine marketing – Bluerank zaprasza na szkolenie SEM 24 – 25 stycznia br.
![]() |
Zobacz więcej zdjęć » |
Uczestnicy warsztatów nauczą się planować i wdrażać skuteczne działania SEM.
Poznają zasady optymalizacji kampanii linków sponsorowanych oraz metody zwiększania efektywności reklam. Dowiedzą się, jak być na szczycie wyników wyszukiwania i precyzyjnie docierać do klientów niskim kosztem.
W ubiegłym roku podobne warsztaty odbyły się dwa razy. Bluerank miał przyjemność szkolić m.in. GE Money Bank, Netsprint.pl, Polskie Książki Telefoniczne, Travelplanet, Silesia2000, Agros Nova...
Marketing w wyszukiwarkach to prawie połowa budżetów przeznaczanych na reklamę online w skali całego świata, a jednak skrót SEM niewiele jeszcze mówi marketingowcom w Polsce. Szkolenie Bluerank świetnie wyjaśnia istotę search engine marketingu. Liczne przykłady, pouczające dygresje, informacje dodatkowe, a przede wszystkim prawdziwe warsztaty... Podkreślam słowo "prawdziwe", bo miałem okazję samodzielnie zaprojektować i uruchomić kampanię linków sponsorowanych! (...) Istotne znaczenie miała także możliwość swobodnej dyskusji oraz doskonała organizacja całości. Szczerze i z pełną odpowiedzialnością polecam - podsumowuje Arkadiusz Słota, Brand Manager ds. Marketingu Interaktywnego w Agros Nova.
Nadesłał:
sp
|
Komentarze (0)