Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Amadeus udostępnia korporacjom praktyczne narzędzie do rezerwacji na jednym ekranie roboczym

Amadeus wspiera przedsiębiorstwa na całym świecie, jednocześnie dostosowując swoje rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów na poszczególnych rynkach.

Warszawa, 2 marca 2011 r. - Firma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, ogłosiła wprowadzenie wersji 14.0 swojego flagowego rozwiązania e-Travel Management - samoobsługowej aplikacji do przeprowadzania rezerwacji, adresowanego dla firm.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowa udostępniona globalnie wersja zawiera szereg usprawnień. Wszystkie dotychczasowe funkcje, wykorzystywane przez organizatorów podróży, związane z rezerwacją, modyfikacją i podglądem podróży czy zarządzaniem profilami, zostały zgrupowane na jednym intuicyjnym i łatwym w obsłudze ekranie. W połączeniu z udoskonaloną funkcją wyszukiwania, takie rozwiązanie usprawnia proces rezerwacji, ponieważ nie stwarza konieczności przełączania między kilkoma ekranami. Kolejne nowe funkcje dostępne w ramach nowej wersji systemu to:

• Koszyk zakupów (shopping basket): umożliwia planowanie podróży poprzez dodawanie wielu elementów w szybki i łatwy sposób. Automatyczne alerty powiadamiają o wszelkich nieprawidłowościach w profilach pasażerów, umożliwiając szybką reakcję.
• Widok kalendarza (calendar displays): w połączeniu z udoskonaloną funkcją podglądu podróży, nowy widok kalendarza zapewnia jej lepszą przejrzystość. Status wyświetleń i wyskakujące okienka sprawiają, że wyszukiwanie PNR (passanger name record) staje się bardziej efektywne.
• Schematy częstych podróży (frequent trip templates): bilety lotnicze można rezerwować dużo szybciej, dzięki wykorzystaniu schematów bazujących na najczęściej wybieranych elementach podróży.

Michael Casati, Vice President, Swiss Re i Oliver Kühne, Senior Consultant, TraXess, tak skomentowali wprowadzenie udogodnień: „Elastyczna współpraca pomiędzy Swiss Re i TraXess a firmą Amadeus umożliwiła pomyślny rozwój nowej aplikacji Travel Arranger Workspace, która pozwala zaoszczędzić czas organizatorów podróży w Swiss Re. Spodziewamy się, że interfejs dedykowany organizatorom podróży, przyjazny użytkownikowi widok kalendarza oraz koszyk zakupów stworzony z myślą o nich, będzie wielkim ułatwieniem oraz pozwoli na jeszcze łatwiejszą i bardziej intuicyjną rezerwację podróży za pomocą dosłownie jednego kliknięcia. Wszystkie te elementy mają za zadanie poprawić doświadczenia użytkowników oraz zwiększyć wydajność organizatorów podróży w Swiss Re oraz wielu innych."

Zaktualizowana wersja systemu to także udoskonalony ekran Single View - aplikacja, która umożliwia podgląd dokonanych opłat z podziałem na określone ceny dotyczące poszczególnych elementów. Możliwość konfigurowania różnych opcji ułatwia podróżnym tworzenie kombinacji z uwzględnieniem opłat za podróż tylko w jedną stronę czy też podróż powrotną. Dzięki temu mogą oni wybrać najtańsze opcje podróży i w ten sposób obniżyć całkowity jej koszt. Amadeus jest jedną z nielicznych firm oferujących rozwiązania dla osób podróżujących służbowo, które wspierają GDS, a udogodnienia związane z pojedynczym ekranem są teraz rozszerzone na użytkowników Galileo.

Wśród innych, nowych funkcjonalności dostępnych w wersji 14.0 warto również wymienić możliwość korzystania przez osoby podróżujące służbowo z iPhone'a, w celu wglądu i zatwierdzania wycieczek. Możliwość taką oferuje również BlackBerry i urządzenia z obsługą Windows.

„Nowa wersja systemu wpisuje się w misję Amadeus związaną ze wspieraniem przedsiębiorstw na całym świecie oraz adaptacją rozwiązań na potrzeby klientów z poszczególnych rynków. Przykładowo, w naszym systemie dostępna jest możliwość podróżowania bez biletu, obejmująca szybkobieżne połączenie kolejowe Thalys między Paryżem a Brukselą. Oferowane przez nas narzędzie do internetowej rezerwacji - obecnie wykorzystywane przez ponad 4500 korporacji na całym świecie - zapewnia organizatorom podróży niezrównany wybór, odpowiednie informacje oraz kontrolę podróży przy jednoczesnym przestrzeganiu polityki firm dotyczącej podróży." - powiedział Albert Pozo, VP Multinational Business & Corporate, Amadeus.

***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA
w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 270 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

Informacje o Amadeus e-Travel Management

Rozwiązanie obecnie używane przez ponad 4500 firm, każdego roku przetwarza ponad 4,5 mln PNR (passenger name records).

Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz
Senior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140
e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »