Technologie » Internet
Analiza i optymalizacja formularzy na WWW
Dzięki darmowym narzędziom Google (Google Analytics i Website Optimizer), właściciele serwisów internetowych korzystający z formularzy online (czy to w celu zbierania danych od użytkowników czy też gromadzenia zamówień poprzez WWW) mogą teraz znacząco zwiększyć ich skuteczność…
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
O tym, w jaki sposób się do tego zabrać, oraz jak wykorzystać Google Analytics i Website Optimizer dla poprawy funkcjonalności formularzy działających na stronach WWW, opowiedział podczas ostatniego SEMcamp (cykliczne spotkania branży SEM) – Tomasz Lewandowski z agencji Bluerank.
Prezentacja PPT poświęcona temu tematowi dostępna jest pod adresem www.slideshare.net/bluerank/analityka-i-optymalizacja-formularzy-internetowych-z-wykorzystaniem-ga-i-gwo-bluerank-tlewandowski.
Jej omówienie natomiast – w postaci streszczającego wystąpienie artykułu, znajduje się na stronie www.bluerank.pl/pdfs/aby-formularz-online-dzialal-lepiej.pdf.
Agencja SEM - Bluerank - www.bluerank.pl
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO – światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
Komentarze (0)