Firma » Reklama
Awans w TBWA \ TEQUILA
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Powołanie nowego stanowiska w strukturze firmy to konsekwencja strategii digitalizacji agencji, zapoczątkowanej przez Christiana Lainera, prezesa TBWA \ GROUP POLAND. Jej celem jest zwiększenie udziału przychodów wygenerowanych w ramach działu digital.
Do obowiązków Podlaszewskiej będzie należało przede wszystkim koordynowanie projektów
z zakresu technologii cyfrowych i współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tego typu działania w dziale strategii, kreacji i produkcji. Wyzwaniem postawionym przed Podlaszewską jest również wprowadzanie nowych standardów pracy przy realizowanych projektach oraz rozszerzanie kompetencji digitalowych pracowników w całym dziale obsługi klienta.
Obecnie większość projektów realizowanych przez agencję TBWA \ TEQUILA wymaga zaangażowania pracowników działu digital, najczęściej już na etapie briefowania
i konstruowania strategii. Kasia doskonale radzi sobie zarówno w roli zarządzającej zespołem, jak i osoby, która usprawnia współpracę między wszystkimi działami agencji. Realizując kampanie zintegrowane, w których media cyfrowe coraz częściej stanowią główną oś komunikacji, niezbędna staje się troska o to, aby wszyscy uczestnicy procesu dysponowali odpowiednimi kompetencjami, umożliwiającymi realizację projektów na najwyższym poziomie – powiedziała Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA \ TEQUILA.
Podlaszewska jest związana z agencją od ponad czterech lat i od samego początku zajmuje się projektami interaktywnymi, realizowanymi m.in. dla NIVEA, Kraft (Maxwell House), Unilever (Lipton, AXE), Wyborowa S.A. (Chivas) i Wrigley.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. AXA Direct, Henkel, Kompania Piwowarska S.A., Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)