Firma » Reklama
BENEFIT MEDIA z platformą IntraOut: zunifikowana komunikacja receptą nie tylko na kryzys
Zobacz więcej zdjęć » |
Agencja zajmować się będzie przede wszystkim doradztwem w zakresie komunikacji z rynkiem, prowadzeniem zewnętrznego biura prasowego, media relations oraz wzmacnianiem marki IntraOut w Internecie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Platforma IntraOut powstała w wyniku partnerstwa firm: polskiej Edge Solutions i amerykańskiej Communigate Systems. Celem tego przedsięwzięcia jest stworzenie na polskim rynku w pełni funkcjonalnego rozwiązania zunifikowanej komunikacji w modelu SaaS (software as a service). Platformę stworzono z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach oferując rozwiązania z zakresu komunikacji multimedialnej dostępne dotychczas głównie korporacjom.
Platforma IntraOut to oprócz bezpiecznej poczty e-mail (profesjonalny mail), współdzielenia kalendarzy, bazy kontaktów - rozbudowane możliwości związane z telefonią (komórkową, stacjonarną, VoIP), wbudowany komunikator internetowy, pliki multimedialne - filmy, muzyka, zdjęcia i wiele innych. Korzystanie z serwisu pokaźnie obniża wydatki związane z szeroko pojętym obszarem komunikowania się w firmie. Korzystanie z platformy zwalnia z ponoszenia opłat związanych z zakupem i aktualizacją licencji, utrzymaniem i rozbudową serwerów, połączeniami telefonicznymi.
IntraOut może działać jako wirtualny dysk twardy, na którym można bezpiecznie przechowywać dokumenty, materiały, pliki multimedialne i inne dane. Wszystko dostępne przez Internet, bez konieczności dodatkowej instalacji oprogramowania. Wystarczy dowolna przeglądarka internetowa. Rozwiązanie przenosi odpowiedzialność za całą infrastrukturę sieciową z klienta na dostawcę (IntraOut), równocześnie z pozbyciem się dodatkowych kosztów ponoszonych z tego tytułu (opieka fachowca, licencje, miejsce, klimatyzacja, prąd, kopie bezpieczeństwa).
IntraOut ściśle współpracuje z partnerami technologicznymi - Dell oraz ATM S.A.
Firma Edge Solutions powstała w 2003 roku w Belgii, założona przez polskich specjalistów z zakresu telekomunikacji i konsultingu. Od 2005 roku firma funkcjonuje w Polsce jako sp. z o.o., a większość usług świadczy z Polski na rynek globalny. Wśród zagranicznych klientów firmy znajdują się np. British Airways, Deutsche Bank, a w Polsce m.in.: Allianz, ING, Netia, Plus GSM, Samsung.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)