Firma » Biznes
Certyfikat "Przedsiębiorstwo Fair Play" 2010 dla Bruk sp. z o. o.
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem programu „Przedsiębiorstwo Fair Play" jest promowanie etyki w prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej rozumianej jako zespół norm rzetelnego postępowania we wzajemnych relacjach przedsiębiorców z klientami, kontrahentami, pracownikami, społecznością lokalną oraz władzami lokalnymi i instytucjami urzędowymi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Tytuł Przedsiębiorstwo Fair Play to czytelny sygnał dla kontrahentów, że firma stosuje najwyższe standardy etyczne w swojej działalności, stosując na co dzień zasady uczciwości i rzetelności.
Cytując za organizatorem „Przedsiębiorstwa Fair Play" to te firmy, które:
- postępują rzetelnie wobec klientów;
- ułożyły sobie współpracę z kontrahentami i nie miały zaległości w regulowaniu podjętych wobec nich zobowiązań;
- terminowo wywiązują się ze zobowiązań wobec skarbu państwa;
- uczciwie i rzetelnie reklamują się, jednocześnie nie dyskredytując konkurencji;
- stworzyły swoim pracownikom warunki sprzyjające zarówno efektywnej pracy jak i rozwojowi zawodowemu;
- aktywnie uczestniczą w przedsięwzięciach charytatywnych;
- wspierają wszelkiego rodzaju inicjatywy edukacyjne, kulturalne oraz sportowe;
- są przyjazne dla środowiska naturalnego;
- potrafią usatysfakcjonować wymagających odbiorców.
Program „Przedsiębiorstwo Fair Play" realizowany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, a afiliowany jest przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Więcej informacji na temat nagrody "Przedsiębiorstwo Fair Play" 2010 znajdą Państwo na stronie http://www.przedsiebiorstwo.fairplay.pl/artykuly.php?id=138 oraz www.bruk.info.pl
Komentarze (0)