Gospodarka » Żywność

Cytryna i … nic

Cytryna i … nic
Zobacz więcej zdjęć »
Lemoniada - prosty, pyszny napój, który dawał nam w dzieciństwie orzeźwienie, gasił pragnienie i wprowadzał w beztroski nastrój. Tego lata marka Cappy proponuje nam powrót do tamtych czasów – firmy z systemu Coca-Cola wprowadzają bowiem na rynek nowy produkt – napój Lemon&Nada.

Lemoniada - kiedy to było? Podawana przez mamę, kiedy wracaliśmy do domu po wielu godzinach zabawy, stała się symbolem beztroski, dobrego nastroju i orzeźwienia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Twórcy Lemon&Nady, firma Coca-Cola, nawiązując do emocji z tamtych czasów, przygotowali produkt, który także w dorosłym życiu pomoże nam odnaleźć humor, relaks i dystans do rzeczywistości.

Lemon&Nada (w tłumaczeniu z języka hiszpańskego: „cytryna i nic") to napój o prostej recepturze, doskonale gaszący pragnienie. Pozbawiona konserwantów Lemon&Nada oferuje przede wszystkim wyśmienity smak. Lemon&Nadę widać już z daleka na sklepowej półce. Klasyczny design śnieżnobiałego opakowania odzwierciedla charakter marki - głównie jej prostotę.

Zanim Lemon&Nada trafiła na polskie półki, zadebiutowała w gorącej Hiszpanii. Pełni życia, kochający zabawę i słońce Hiszpanie pokochali Lemon&Nadę za prostą recepturę, smak i doskonałe orzeźwienie.

„Prosta receptura Lemon&Nady to doskonały, znany Polakom z dzieciństwa sposób na orzeźwienie i ugaszenie pragnienia. Lemon&Nada jest skierowana do osób, które z dystansem podchodzą do życia, lubią delektować się chwilami zabawy i relaksu. Opakowanie produktu oraz cała kampania promocyjna marki pod hasłem „Im prościej tym lepiej" zostały zaprojektowane tak, by zarażać nas dobrym humorem. Znajdą się na nich cytryny i zabawne rysunki, komentujące z przymrużeniem oka naszą rzeczywistość" - powiedział Sebastian Wężyk, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.

Lemon&Nada pojawi się na polskim rynku w połowie maja 2009. Będzie dostępna w dwóch smakach: tradycyjnym cytrynowym oraz cytrynowym z dodatkiem kardamonu. Produkt oferowany będzie w dwóch rodzajach opakowań:  kartonowych 1L oraz PET 0,33L. Wartość kaloryczna 100ml Lemon&Nady wynosi 54 kcal.

Sugerowana cena opakowania 1L to 3,99 zł/szt; produkt w opakowaniu PET 0,33L kosztuje 2,39 zł/szt. Dystrybucja obejmie wszystkie kanały sprzedaży - zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.

Lemon&Nada to kolejna propozycja firm z systemu Coca-Cola poszerzająca ofertę marki  Cappy, która została wprowadzona ponownie na rynek w marcu ubiegłego roku. Obecnie oferta Cappy to aż 20 smaków, na bazie których stworzono soki nektary i napoje niegazowane odpowiadające potrzebom najbardziej wymagających konsumentów. Są wśród nich smaki premium - jabłkowy naturalnie mętny oraz pomarańczowy z naturalnym miąższem. Oferują one łatwy sposób uzupełnienia codziennej diety całej rodziny w składniki odżywcze takie jak witamina C czy potas oraz fitoskładniki pochodzące z roślin. Poza tym w ofercie Cappy znajdziemy napoje niegazowane wyprodukowane na bazie soków owocowych, Cappy Ice Fruit oraz Cappy Junior, a także smaczny śniadaniowy miks owocowy - Cappy Owocowe Śniadanie. W lutym tego roku na rynek weszła kolejna innowacja, Cappy Cała Pomarańcza - produkt, który dzięki unikalnemu procesowi produkcji pozwalającemu na uzyskanie ekstraktów z wewnętrznej białej skórki owocu oraz jego rdzenia, zawiera dwa razy więcej fitoskładników niż tradycyjny sok pomarańczowy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »