Firma » Biznes

DB Schenker zarządza zautomatyzowaną logistyką dla MediaMarkt Szwecja

DB Schenker zarządza zautomatyzowaną logistyką dla MediaMarkt Szwecja
Zobacz więcej zdjęć »
Kompleksowe rozwiązanie z wykorzystaniem automatycznej kompletacji dla sprzedaży online i dostaw do sklepów.

DB Schenker w centrum logistycznym Arlandastad w okolicach Sztokholmu rozpoczął obsługę logistyczną MediaMarkt Szwecja w zakresie sprzedaży online i dostaw do sklepów detalicznych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

MediaMarkt Szwecja korzysta z systemu automatyki CarryPick firmy Swisslog, w którym całe regały są mobilne i autonomiczne. Towary do kompletacji trafiają bezpośrednio do pracowników magazynu. CarryPick umożliwia jednoczesne prowadzenie kompletacji dla różnych klientów, bez względu na kategorię i wielkość produktów, w związku z tym dalsze inwestycje i czasochłonne wdrożenia nie są konieczne. MediaMarkt Szwecja jest obecnie drugim klientem (oprócz szwedzkiej apteki internetowej), którego obsługuje w Arlandastad DB Schenker. Jest to jedno z pierwszych rozwiązań tego typu, które zostało udostępnione kilku klientom w tej samej lokalizacji.

Thilo Koch, Vice President Electronics Vector Market, Global Contract Logistics w Schenker AG mówi: „Cieszymy się, że firma MediaMarkt Szwecja, będąca częścią największej sieci handlowej w branży artykułów elektronicznych w Europie, wybrała DB Schenker na swojego partnera logistycznego. Jestem pewien, że dzięki naszemu know-how i najnowocześniejszemu wyposażeniu w centrum logistycznym Arlandastad, możemy przyczynić się do dalszego rozwoju firmy MediaMarkt Szwecja”.

Michael Rylander, Leiter Supply Chain & Logistics, MediaMarkt Szwecja mówi: „Biorąc pod uwagę know-how, doświadczenie, organizację i kompetencje techniczne operatora logistycznego, jesteśmy przekonani, że DB Schenker jest właściwym partnerem do zapewnienia sukcesu w perspektywie długoterminowej. Współpraca jest ważnym elementem w dążeniu do zapewnienia klientom jeszcze lepszych doświadczeń z zakupów”.

Rozwiązanie CarryPick zapewnia w dużej mierze zautomatyzowane przetwarzanie wszystkich zamówień klientów i jest nawet trzykrotnie wydajniejsze niż konwencjonalne systemy zarządzania magazynem. Ponadto wspiera MediaMarkt Szwecja w rozszerzeniu dystrybucji wielokanałowej i szybkim reagowaniu na wahania asortymentu lub wahania sezonowe. DB Schenker wraz z MediaMarkt Szwecja będą dalej rozwijać system w celu zwiększenia poziomu automatyzacji i skrócenia czasu realizowania zamówień klientów.

Wszystkie produkty dystrybuowane przez MediaMarkt Szwecja – od drobnych akcesoriów elektronicznych po telewizory i sprzęt AGD – są przechowywane, kompletowane, pakowane i przygotowywane do wysyłki w magazynie o powierzchni 15 000 mkw.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »