Firma » Biznes
Domenomania.pl będzie konsolidowała rynek. TRO MEDIA sprzedaje z dużym zyskiem
- Techkomp jest naszym kolejnym sukcesem inwestycyjnym. Przejętą za 4 zł kilka miesięcy temu firmę, po przeprowadzeniu rozbudowy istniejących w niej projektów, sprzedaliśmy za 480 tys. zł, z czego 336 tys. zł trafiło do TRO MEDIA, a reszta do pozostałych udziałowców spółki- podkreśla Marcin Misztal, prezes TRO MEDIA SA. 100% akcji Techkompu trafiło do partnera branżowego. Zgodnie z umową, TRO MEDIA nadal będzie zarządzała wszystkimi powierzchniami reklamowymi w aktywach znajdujących się w spółce Techkomp na zasadach wyłączności, uzyskując z tego tytułu przychody operacyjne.
- Cieszymy się, że na swojej biznesowej drodze spotkaliśmy TRO MEDIA i zdecydowaliśmy się na współpracę. Internet nie jest łatwą branżą, jednak zespół TRO MEDIA radzi sobie w niej wyjątkowo dobrze. Dzięki tej współpracy udało nam się trafić pod skrzydła partnera branżowego, który pozwoli firmie na dynamiczny rozwój zapewniając jej wsparcie merytoryczne i technologiczne - mówi Cezary Groll, członek zarządu Techkomp.
Kolejną spółką ze stajni TRO MEDIA jest notowana na NewConnect- Domenomania.pl. w której TRO MEDIA posiada 65% udziałów. - Prowadzimy rozmowy dotyczące przejęć kilku podmiotów działających na rynku hostingowym i rejestracji domen. Pierwsze akwizycje pojawią się jeszcze w tym roku- zapowiada Marcin Misztal. Domenomania.pl jest rentownym podmiotem, który z miesiąca na miesiąc polepsza wyniki finansowe. W ostatnich tygodniach spółka pozyskała kilka kontraktów, które zagwarantują jej niemal 1 mln zł dodatkowych przychodów w roku 2011. Po restrukturyzacji spółki z jej zarządu ustąpi Marcin Misztal, przekazując zarządzanie projektem swoim współpracownikom.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
* * *
TRO MEDIA SA jest spółką z segmentu nowych technologii – jej działalność opiera się na kilku uzupełniających się płaszczyznach skupionych wokół rynku multimediów:
Działalność portali internetowych - skupiona jest na budowaniu grupy portali internetowych w różnych kategoriach tematycznych (zarówno poprzez tworzenie nowych, rozbudowę dotychczasowych, jak i akwizycję).
Zarządzanie powierzchnią reklamową – firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych w mediach elektronicznych. Za pośrednictwem swoich jak i zewnętrznych serwisów internetowych oferuje dedykowane formy reklamowe, pośrednictwo oraz wsparcie sprzedaży produktów oraz usług.
Działalność inwestycyjna - spółka buduje pozycję na rynku gromadząc w swoim portfelu różne portale tematyczne, część z nich tworzy od podstaw, inne pozyskuje w drodze zakupu.
* * *
Kontakt dla mediów:
Everest Consulting Sp. z o.o.
Tomasz Muchalski
tel. 504 212 463
t.muchalski@everestconsulting.pl
Komentarze (0)