Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
DWUNASTKA WYBRANA ROZPOCZYNA SIĘ OSTATNI ETAP SCHWARZKOPF ELITE MODEL LOOK 2012
Sen, który już się spełnia…
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dziesiąty już raz przedstawiciele agencji Elite, spośród setek kandydatek, które wzięły udział w castingach, wybrali finalistki polskiej edycji konkursu. W tym roku do ścisłego finału weszło 12 dziewcząt z różnych stron kraju, z mniejszych i większych miast. Wszystkie mają szansę na podpisanie kontraktu z polską filią agencji Elite.
12 finalistek…
Kinga Piórkowska OSTRÓW MAZOWIECKI
Paulina Paździor LUBLIN
Karolina Kopacz KARNIOWICE
Izabela Plucińska WARSZAWA
Laura Kuczkowska TORUŃ
Olga Łoś PABIANICE
Joanna Dorula STARY SĄCZ
Aleksandra Borczak KRAKÓW
Martyna Kwiatos ZADZIM
Julia Skierska RAWA MAZOWIECKA
Katarzyna Kosińska OLEŚNICA
Anna Bortnowska TORUŃ
Przygoda przyszłych modelek…
Finalistki już mogą czuć się zwyciężczyniami – czeka je udział w zgrupowaniu Elite Model School. Te kilka dni to nic innego jak ciężka szkoła modelingu w pigułce. W pięknych wnętrzach i ogrodach Venecia Palace Hotel dziewczęta poznają podstawy pracy modelki – pod okiem specjalistów z branży będą uczyć się jak dbać o siebie, wykonywać makijaż czy fryzurę, chodzić po wybiegu, nosić poszczególne części stroju tak aby najlepiej je eksponować i wielu innych rzeczy. Spotkają się również ze znanymi osobami ze świata mody.
Polska top modelka…
Elite Model School zakończy uroczysta Gala Elite. Podczas Gali wszystkie finalistki będą miały szanse zaprezentowania się. Warszawski Teatr Komedia w na ten wieczór przeobrazi się w wielki wybieg mody, gdzie dziewczęta w pierwszym pokazie za żywo będą oceniane przez międzynarodowe jury. Zwyciężczyni - ta która, według specjalistów, będzie miała największe szanse na karierę w zawodzie modelki, zakwalifikuje się do światowego finału elite model look 2012. Weźmie w nim udział wraz z finalistkami ze wszystkich 70 krajów, w których przeprowadzany jest konkurs. Nagrodą główną, prócz niezapomnianej przygody,
jest trzyletni kontrakt z najbardziej znaną agencją świata – Elite.
Uroczystość poprowadzą Katarzyna Kępka i Paweł Orleański a w przerwach między pokazami usłyszymy piosenki z kultowego West Side Story w nowych aranżacjach Michała Gasza i Zofii Nowakowskiej. Gala będzie transmitowana przez program TV4 23 wrzesnia o 22.35.
Schwarzkopf elite model look polska 2012
Konkurs elite model look Polska przeprowadzany jest od 10 lat. W tym czasie w konkursie wzięło udział tysiące dziewcząt z całej Polski, z których wiele, nie tylko zwyciężczynie, rozpoczęło już kariery modelek - przykładem mogą być Ania Porzuczek czy Aleksandra Ziemińska. Konkurs elite model look jest najbardziej znanym i popularnym konkursem modelingu, w którym rokrocznie udział bierze ponad 350.000 kandydatek z 800 miast,
70 krajów i 5 kontynentów.
DODATKOWE INFORMACJE DLA MEDIÓW:
Anna Dylińska
anna.dylinska@inmedia.net.pl
tel. 601258717
PARTNERZY STRATEGICZNI KONKURSU:
Schwarzkopf
Schwarzkopf to znana i ceniona przez konsumentów marka kosmetyczna oraz ekspert w dziedzinie pielęgnacji włosów. Znając potrzeby klientów, co roku Schwarzkopf oferuje im innowacyjne produkty na profesjonalnym poziomie zapewniające piękne włosy, zarówno w salonie fryzjerskim, jak i w domu. Schwarzkopf także to synonim trendów i stylów inspirowanych aktualnymi tendencjami w świecie mody. W ofercie Schwarzkopf znaleźć można szeroki wybór produktów do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów znanych marek: Schauma, Gliss Kur, Taft, got2b, Palette, Natural&Easy, Essential Color oraz Brillance. W 2009 Schwarzkopf świętował swoje 111 urodziny, co daje powody do dumy, podobnie jak sympatia i zadowolenie naszych klientów. Każdego dnia bowiem aż 3,5 miliona konsumentów daje nam dowód zaufania, kupując produkt Schwarzkopf.
Rowenta for elite model look
Rowenta od lat słynie z wysokiej jakości sprzętu AGD, linia Rowenta for elite model look to produkty do stylizacji włosów i pielęgnacji ciała. Jako marka silnie związana z urodą, rozpoczęła międzynarodową współpracę z agencją modelek Elite, czego rezultatem jest ta wyjątkowa linia produktów. Konkurs elite model look doskonale wpisuje się w strategię i filozofię marki Rowenta, dlatego po raz piąty została strategicznym partnerem oraz sponsorem polskiej edycji konkursu.
PARTNERZY KONKURSU:
FOODCARE
Fitella - Fitella oferuje unikalne nowoczesne produkty skierowane do młodych aktywnych kobiet, ceniących zdrowy styl życia i odżywiania oraz modny, aspirujący charakter kierowanej do nich oferty. Produkty Fitella
są zatem nie tylko zdrowe i smaczne, ale także wygodne i szybkie w przygotowaniu. Produktami cieszącymi się największym uznaniem konsumentek są oferowane w jednorazowych saszetkach płatki śniadaniowe z pełnego ziarna pszenicy z błonnikiem i bez dodatku cukru (Fitella Diet), owsianka z mlekiem i owocami (Fitella Slim Effect) oraz chrupiące musli. Fitella – zawsze przy Tobie!
Akademia Fotografii
Akademia Fotografii jest niepubliczną instytucją szkoleniową prowadzącą działalność w zakresie edukacji fotograficznej. W Warszawie działa od 2003 roku, w Krakowie od 2007, natomiast od roku 2009 także w Poznaniu. Akademia Fotografii to wyjątkowe miejsce, które daje słuchaczom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód, jak i dziedzina sztuki. Wybitni wykładowcy współtworzący sukces szkoły, w oparciu o wieloletnie doświadczenie, gwarantują najwyższy poziom nauczania. Wśród prowadzących zajęcia znajdują się największe osobowości polskiej fotografii i sztuki. Natomiast pracownie wyposażone w nowoczesny i profesjonalny sprzęt, zapewniają kompleksowe poznanie technik fotograficznych. Od roku 2009 Akademia Fotografii współpracuje z konkursem Elite Model Look, zapewniając profesjonalną oprawę fotograficzną na etapach regionalnych, jak również ogólnopolskich. Reprezentant akademii Fotografii zasiada co roku w jury finałowym Konkursu.
Hotel Venecia Palace
Hotel Venecia Palace - położony nad wodą w otoczeniu ogrodów, o spektakularnej architekturze, komfortowym wyposażeniu, z obsługą według najwyższych standardów. Ze względu na swoją unikatowość, Venecia Palace stał się ikoną wśród polskich hoteli - dedykowany pięknu łączy wszystkie aspekty wielkomiejskiego stylu życia z luksusem natury w jednym miejscu. Wyróżnienie w Luxury World Hotels & Resorts, potwierdziło światowe trendy oraz filozofię nowatorskich hoteli, właśnie takich jak Venecia Palace ®.
Elite make-up and accessories – ABCosmetique
Elite make-up and accessories to linia akcesoriów i produktów kosmetycznych do manicure, makijażu i włosów, jak również pełna gama produktów do makijażu, sygnowanych marką elite. Te doskonałej jakości kosmetyki, zostały wprowadzone na polski rynek w roku 2008, przez grupę ABCosmetique France, obecną już na wielu europejskich i światowych rynkach, dzięki takim markom jak Elite, Franck Provost oraz Pincesse Lilly. Sukces ABC to efekt pracy zespołu profesjonalistów, dla których praca jest pasją oraz marki światowej renomy – ELITE.
Rica Lewis
Rica Lewis, lider odzieży jeansowej we Francji, dołączył do grona Partnerów konkursu elite model look. Rica Lewis powstała we Francji w roku 1928. Swój sukces zawdzięcza innowacyjności, jakości, jak również różnorodności swojej kolekcji. Rica Lewis proponuje swoim klientom nie tylko odzież jeansową dla kobiet i mężczyzn, ale także bogatą ofertę akcesoriów. Marka, poza Francją, obecna jest w innych krajach Europy, w tym w Polsce. Wejście na nasz rynek, połączone zostało z pokazem najnowszej kolekcji Rica Lewis, prezentowanej przez elitę przyszłych polskich modelek, podczas Gali Finałowej Schwarzkopf elite model look Polska 2012.
PATRONI MEDIALNI KONKURSU:
Avanti
Największy w Polsce magazyn shoppingowy, który zapoczątkował nową kategorię w segmencie luksusowych miesięczników dla kobiet. Prezentuje nowe trendy, style, aktualne kolekcje i porady stylistów. Avanti przedstawia, co jest najmodniejsze i radzi, w co się ubrać, aby być na czasie. W magazynie można znaleźć również informacje o nowościach kosmetycznych, modnych fryzurach i makijażach. Z myślą o naszych czytelniczkach prowadzimy serwisAvanti24.pl To "największa szafa w sieci" - stale aktualizowana baza ubrań i dodatków.
BOUTIQUE to miejsce wyjątkowe...
Do boutique przychodzi się, aby czerpać inspirację, wyszukać rzeczy jedyne w swoim rodzaju i spędzić miło czas. Tak też jest nasz magazyn - niepowtarzalny, elegancki, na czasie, inspirujący... "Boutique" to przede wszystkim ciuchy, ale także kosmetyki, dodatki, gadżety oraz...plotki, problemy, trochę humoru i rozrywki, chwila wytchnienia... czyli wszystko to, co oferuje każdy boutique albo o czym można porozmawiać z jego pracownikami... Każdy z działów "Boutique" ma podwójne zadanie: prezentowanie zarówno bieżącej oferty użytkowej (oczywiście - w najlepszym gatunku), jak i rzeczy luksusowych, wyjątkowych - prawdziwych "kobiecych przedmiotów pożądania". Jaki jest magazyn "Boutique"? Inspirujący... daje natchnienie, pokazuje nowe możliwości, podpowiada, jak wykreować własny niepowtarzalny styl, prowokuje do eksperymentów Efektowny... nowoczesny design, inspirujące zdjęcia, oryginalne sesje mody i dużo więcej. Kompleksowy... daje paletę pomysłów na życie, podpowiada, jak stworzyć udany, harmonijny związek, gdzie pójść, czego posłuchać
EDEN - Magazyn SPA
Eden to ogólnopolski magazyn, poświęcony dobrym stronom życia. Adresowany jest do Czytelników, którzy chcą żyć w harmonii ze światem, z sobą samym, z innymi ludźmi. Magazyn podpowiada: jak smakować życie,
jak efektywnie odpoczywać, jak dbać o zdrowie własne i swoich najbliższych. Magazyn Eden to przede wszystkim atrakcyjne miejsca, w których można zregenerować siły i miło spędzić czas. To również sylwetki ludzi z pasją, prezentacje przyjemności stołu i filozofię slow-food, atrakcyjne kuracje dla ciała i ducha, nowości rynkowe. Eden to miejsce wyjątkowe. Magazyn Eden - pokazuje sposoby na dobre życie. Dobrze mieć go pod ręką.
PRIME
PRIME należy do grupy wydawnictw Life Styleo'wych, którego głównym odbiorcą jest mężczyzna. Zespół tworzący pismo, to fachowcy najwyższych lotów. Zarówno dobór dziennikarzy, którzy piszą dla magazynu jak i graficy, czy fotograficy, to osoby znane w środowisku mediów i wielokrotnie nagradzane za swoje prace. Do tej pory pisali dla nas między innymi: Zbigniew Domaszewicz (Bloomberg, Businessweek), Judyta Sierakowska (Wprost), Rafał Kostrzyński (Przekrój), czy Milena Rachid Chehab w zeszłym roku nominowana do Grand Press. Formuła pracy
z najlepszymi, pozwoliło stworzyć magazyn wysoko oceniany przez specjalistów z branży.
Echo Miasta
Echo Miasta to bezpłatna, nowoczesna gazeta miejska, ukazująca się w poniedziałki i czwartki w 7 największych aglomeracjach Polski: Warszawie, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu. Jej atutem jest lokalność - dostarcza najważniejszych i najbardziej przydatnych informacji dotyczących życia w mieście. To też bogate źródło wiedzy na temat miejskiej oferty kulturalnej i handlowo-usługowej. Tygodniowo gazeta dociera do 750 000 czytelników. „Echo Miasta” zawiera strony branżowe: Finanse, Zdrowie, Auto-Moto, Nauka i Praca, Budownictwo.
PROMODELS - stworzone z myślą o pięknie.
PROMODELS to nowoczesna platforma internetowa, która istniejąc od 2004 roku, nieprzerwanie porusza tematykę, leżącą u źródła wielobarwnego świata modelingu i konkursów miss. To ponadto „modowy wybieg”, po którym przechadzają się najróżniejsze przekonania i ciekawe poglądy spotykających się na nim osób. Tych, którzy o modelingu wiedzą już wszystko jak i tych, którym pojęcie to wydaje się skrajnie nowe. Tu bowiem dowiedzą się
o obecnie panujących kanonach piękna, o tym jak płynne są jego granice i kto aktualnie wpisuje się w jego ramy. Opinia o portalu znajduje swoje odzwierciedlenie w liczbach – 160 tys. indywidualnych użytkowników i kilka milionów odsłon w miesiącu to dane.
iTV
Telewizja iTV to ogólnopolska Telewizja iTV rozpoczęła nadawanie w 2003 roku w Warszawie, stając się pierwszą
w Polsce innowacyjną i interaktywną Stacją telewizyjną. iTV transmituje programy 24 godziny na dobę. Z roku
na rok Stacja systematycznie zwiększa swoją oglądalność i udział w rynku. Każdy rok działalności to nowe doświadczenia, nowe osobowości medialne, pozycje programowe oraz baza technologiczna i emisyjna.
Komentarze (0)