Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
Effective PR partnerem merytorycznym konferencji Negocjator 2009
Zobacz więcej zdjęć » |
Negocjator 2009 to konferencja adresowana do studentów wszystkich kierunków studiów z całej Polski. Jej celem jest kształtowanie umiejętności z zakresu negocjacji, komunikacji interpersonalnej oraz rozwoju osobistego, przydatnych w przyszłej pracy zawodowej. Już po raz trzeci partnerem merytorycznym projektu jest Effective Public Relations – zespół konsultantów zajmujących się tworzeniem i realizacją strategii public relations dla marek, instytucji, firm i osób. 2 kwietnia br. agencja poprowadzi autorski warsztat pt. „Blogi i blogerzy – nowe wyzwania dla PR”, dotyczący potencjału marketingowego i komunikacyjnego polskiej blogosfery.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Studenci zainteresowani udziałem w konferencji Negocjator 2009 mogą rejestrować się na stronie www.negocjator.pl. W ramach tegorocznej edycji zaplanowano ponad 20 bezpłatnych treningów i warsztatów. Poprowadzą je psycholodzy, specjaliści ds. PR, trenerzy biznesu oraz dziennikarze.
Organizatorem konferencji Negocjator 2009 jest Studenckie Koło Naukowe Negocjacji, Komunikacji i Psychologii, działające we współpracy z Katedrą Rozwoju Kapitału Ludzkiego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Effective Public Relations działa na rynku od 2003 roku. Specjalizuje się w obsłudze firm z branż FMCG, IT oraz wnętrzarskiej. Do grona obecnych klientów agencji należą m.in.: d’aucy Polska, Dornbracht, Dulux/ICI, Haribo, Konica Minolta, LSJ Kancelaria Prawna Szczesna-Jędrych Olejnik-Roszkowska, Młyn Klekotki resort & spa, Podravka oraz Stanley.
Komentarze (0)