Firma » Reklama
Euro RSCG 4D przeprowadzi badania shopper marketingowe
Zobacz więcej zdjęć » |
Autorski projekt, łączący najnowsze i najbardziej efektywne na rynku metody badawcze, ma na celu szczegółowe poznanie i analizę mechanizmów oddziaływujących na konsumenta w procesie zakupowym.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dokładne zrozumienie i wczucie się w świadomość konsumenta w zakresie poszczególnych elementów ścieżki zakupowej kształtujących decyzje zakupowe pozwoli jeszcze efektywniej odpowiadać na jego potrzeby. Tym samym będziemy w stanie w najwyższym stopniu optymalizować prace dla naszych klientów - powiedział Marcin Koszyk, Account Director, odpowiedzialny za projekt badań w Euro RSCG 4D.
Z ramienia agencji za realizację badania odpowiada Shopper Marketing Department - dział specjalizujący się w projektach z tego obszaru.
Euro RSCG 4D przeprowadzi badanie przy wsparciu ARC Rynek.
Euro RSCG 4D świadczy usługi marketingu zintegrowanego. Realizuje dla swoich klientów kampanie komunikacyjne 360o, event&experimental marketing oraz shopper marketing. Agencja jest wielokrotnym zdobywcą nagród w konkursach branżowych. W 2007 roku magazyn Media&Marketing Polska przyznał Euro RSCG 4D wyróżnienie jednej z trzech najlepszych agencji marketingu zintegrowanego w Polsce. Klientami Euro RSCG 4D są m.in.: Auchan, Danone, Henkel, Nestle, Nivea, Orange, TP SA.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)