Technologie » Komputery

Firma TRECOM wyróżniona przez Cisco za znakomitą obsługę klientów w Polsce

Firma TRECOM poinformowała, że została wyróżniona przez firmę Cisco Systems tytułem Customer Satisfaction Excellence Gold Star. Wyróżnienie to jest wyrazem uznania dla firmy TRECOM za znakomitą obsługę klientów w Polsce.

Bardzo się cieszę, że w 2010 roku zostaliśmy nagrodzeni przez Cisco wyróżnieniem Customer Satisfaction Excellence. Wyróżnienie w tym zakresie jest dla nas niezwykle ważne. Rozwój kompetencji technicznych Trecom potwierdzany kolejnymi certyfikatami, np. Cisco Gold Partner, musi iść w parze z troską o zadowolenie naszych Klientów. Wynika to z filozofii przyjętej przez firmę oraz rosnących standardów rynkowych. Otrzymanie wyróżnienia Gold Star potwierdza, że obok wiedzy i kompetencji wielką wartością Trecom jest sposób naszej pracy i zapewnienie najwyższych standardów obsługi naszym Klientom" - komentuje Tomasz Szymański, Członek Zarządu Trecom Sp. z o.o.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Firma TRECOM współpracuje z Cisco od 2000 roku. Jest partnerem o statusie Gold i uzyskała następujące specjalizacje:

  • Specjalizacja Advanced Wireless Networks
  • Specjalizacja Advanced Security
  • Specjalizacja Advanced Unified Communications
  • Specializacja Advanced Routing & Switching
  • Specjalizacja Advanced Datacenter Networking Infrastructure
  • Zaawansowane wdrożenia LAN / WAN

„Wysoki poziom obsługi klienta stanowi motyw przewodni i główny cel programu dla partnerów handlowych firmy Cisco. Z prawdziwą przyjemnością składamy firmie TRECOM wyrazy uznania i gratulacje za osiągnięcie wyjątkowo wysokiego poziomu zadowolenia klientów" - powiedział Mirosław Szymczak, dyrektor ds. współpracy z partnerami w firmie Cisco w Polsce.


Cisco określa poziomy zadowolenia klientów osiągnięte przez swoich certyfikowanych partnerów o statusie Gold, Silver i Premier w relacji do poziomów docelowych wyznaczonych dla poszczególnych regionów. Oblicza się przy tym średnią ważoną z oceny wsparcia udzielanego klientom przez partnera w ramach obsługi przed- i posprzedażnej w okresie ostatnich 12 miesięcy. Partnerzy, którzy osiągnęli szczególnie wysoki poziom zadowolenia klientów, otrzymują nagrodę Customer Satisfaction Excellence Gold Star, a ich firmę można znaleźć za pomocą zaawansowanego menu wyszukiwania w narzędziu Cisco Partner Locator.


Program dla partnerów handlowych Cisco oferuje możliwość zdobycia kwalifikacji handlowych i technicznych oraz umiejętności niezbędnych do świadczenia usług Cisco Lifecycle Services, które należy posiadać, aby móc oferować klientom rozwiązania Cisco. Poprzez specjalizacje i certyfikaty zdobywane w ramach tego programu, Cisco potwierdza uzyskanie przez partnera odpowiedniej wiedzy specjalistycznej w zakresie wdrażania rozwiązań opartych na zaawansowanych technologiach i usługach Cisco. Program obejmuje przeprowadzanie przez firmy zewnętrzne audytów, które pozwalają zweryfikować kwalifikacje partnerów, w tym ich umiejętności techniczne oraz biegłość w stosowaniu najlepszych procedur biznesowych, osiąganiu zadowolenia klientów oraz obsłudze przed- i posprzedażnej - są to najważniejsze czynniki decydujące o wyborze zaufanego partnera.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »