Rozrywka » Gry
GAMIVO realizuje plany rozwoju
Zobacz więcej zdjęć » |
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, w maju br. wprowadził nowy system promowania ofert, z którego mogą korzystać sprzedający na platformie GAMIVO. Model CPS (Cost Per Sale) niesie ze sobą wiele korzyści zarówno dla dostawców, jak i właściciela serwisu transakcyjnego - wspomaga monetyzację sprzedających, a także jest jednym ze środków prowadzących do zwiększenia przychodowości platformy, które GAMIVO zapowiedziało na początku roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Model CPS jest jednym z korzystniejszych modeli rozliczeniowych w sklepach e-commerce. Stanowi rozsądny kompromis korzyści dla wydawców i reklamodawców. W maju br. GAMIVO wprowadziło nowy system promowania ofert, który spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony największych dostawców. CPS niesie dla sprzedających wiele korzyści jest to m.in. jeszcze lepsza widoczność promowanych ofert, a także bardziej intuicyjne zarządzanie systemem, dzięki czemu dostawcy mogą z niego częściej i szybciej korzystać.
- Nowy system CPS niesie wiele benefitów, które docenili nasi najwięksi dostawcy i wspólnie podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu ulepszonego systemu promocji ofert. CPS daje chociażby znacznie szersze możliwości promocji produktów, działania są jeszcze bardziej urozmaicone, co spotkało się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony sprzedających, ponieważ ich oferty jeszcze efektywniej trafiają do graczy – komentuje Marek Sutryk, Chief Business Development Officer GAMIVO.
Oprócz korzyści dla dostawców nowy system promowania ofert przynosi także wymierne korzyści dla GAMIVO. Program zwiększa przychodowość i rentowność platformy, co jest jednym z priorytetów GAMIVO w 2022 roku.
- Konsekwentnie realizujemy plany rozwoju obrane na początku roku. Obecnie skupiamy się na zwiększeniu przychodowości oraz rentowności platformy. Tylko w I kwartale użytkownicy wygenerowali łączny obrót na platformie w wysokości 52,5 mln zł. W tym okresie przychody wyniosły ponad 10 mln zł, a zysk netto blisko 1,6 mln zł. Już teraz widzimy efekty kierunku rozwoju, który obraliśmy, a jednocześnie liczymy, że w kolejnych kwartałach będziemy odnotowywać dalszy wzrost rentowności – dodaje Marek Sutryk.
GAMIVO nieustannie udoskonala platformę transakcyjną. Spółka rozwija także system API, który pozwala sprzedawać i kupować towary na GAMIVO przy użyciu zewnętrznej infrastruktury, czyli np. sklepu internetowego. API to również szansa, aby dostawcy lepiej zarządzali swoim asortymentem i wystawiali znacznie więcej ofert, a co za tym idzie, podnosili sprzedaż. Partnerzy korzystający z tego systemu odnotowują ciągły wzrost obrotów, dlatego zapadła decyzja, by pracować nad jego dalszą popularyzacją.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Nadesłał:
Franciszek Szukała
|
Komentarze (0)