Gospodarka » Żywność
Gutt Vodka – nowa polska wódka w kategorii premium
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Trzy odmiany smakowe Gutt Vodka – Pepper (czyli Pieprzówka), Herbal (Ziołówka) oraz Pure (Czysta) – dopiero pojawiają się na sklepowych półkach, ale mają za sobą już długą historię. Naturalne, produkowane wyłącznie z polskiego żyta oraz ziół, stanowią kwintesencję polskiej tradycji. Ich twórcą jest Michał Gutt, który pasję tworzenia alkoholi odziedziczył po przodkach. Korzenie jego rodziny sięgają okolic Lwowa, gdzie, jak głosi rodzinna legenda, jego daleki przodek otrzymał od swojego starego przyjaciela, mnicha-zielarza, recepturę ziołówki i pieprzówki.
„Wódkę pieprzówkę i ziołówkę znałem od dawna” – mówi Michał Gutt, założyciel marki Gutt Vodka. – „Moja babcia dawała mojej mamie kilka kropli z wodą lub cukrem na lepsze trawienie”. Właśnie ten leczniczy charakter wódki skłonił Michała Gutta do poszukiwań. „Rodzinne opowieści zaowocowały tym, że wykorzystałem stare przepisy i zrobiłem kilka nalewów, które zachwyciły moich przyjaciół”.
Pieprzówka produkowana według rodzinnej receptury była już przez kilka lat obecna na polskim rynku. Pod nazwą „Pieprzówka Gutta” można ją było kupić w sklepach sieci „Nalewki i Inne”. Bardzo dobre wyniki sprzedaży sprawiły, że podjęto decyzję o produkcji wódki pod własną marką. Aby tak się stało, koniecznych było kilka lat spędzonych na doskonaleniu procesu produkcji, wyborze dostawców oraz przygotowaniu designerskich butelek i opakowań.
Receptura Pepper Gutt Vodka oparta jest na sześciu gatunkach pieprzu, natomiast sekret wyjątkowości Herbal Gutt Vodka tkwi w maceracie z ponad 30 rodzajów ziół i korzeni. Wszystkie wódki marki Gutt, wyprodukowane wyłącznie z polskiego żyta z ekologicznie czystych regionów Polski, zawdzięczają swój wyśmienity smak procesowi 4-krotnej destylacji oraz 2-krotnej filtracji. Produkcja odbywa się w gorzelni Surwin w Wohyniu, w niewielkich partiach, dzięki czemu możliwe jest zachowanie charakteru premium produktu. „Na naszych butelkach używamy określenia <artisan>, czyli rzemieślnik. Chcemy bowiem pozostać wierni tak rozumianemu tradycyjnemu rzemiosłu: bazować tylko na naturalnych składnikach oraz zachować bardzo wysoką jakość”. – podkreśla Michał Gutt. – „Wierzymy, że z taką filozofią działania dotrzemy zarówno do koneserów, jak i ludzi mniej doświadczonych, ale otwartych na nowości, szczególnie te niepowtarzalne”.
Wódki marki Gutt wyróżniają się nie tylko smakiem i recepturą, lecz także wyglądem, który wyraźnie wskazuje, że jest to produkt kategorii premium. Uwagę przyciąga zarówno kształt butelek, jak i oryginalny logotyp. Eleganckie opakowania zaprojektowało studio KreacjaPro, należące do znanego grafika Andrzeja Pągowskiego.
Gutt Vodka można już kupić w sklepach sieci „Spiritus Movens”. Producent prowadzi zaawansowane negocjacje w sprawie wprowadzenia swojego produktu do oferty sieci specjalistycznych sklepów z alkoholami, sieci delikatesów kategorii premium oraz sklepów w strefach wolnocłowych. Prawdopodobnie w ciągu najbliższych kilku miesięcy Gutt Vodka będzie można kupić również poza granicami naszego kraju.
Gutt Vodka dostępna jest w butelkach o pojemności 0.7, 0.5, 0.1 oraz butelkach o pojemności 0.05 litra przeznaczonych dla kolekcjonerów i do celów marketingowych. Opakowania zbiorcze to 0.7 l x 6, 0.5 l x 6, 3 x 0.1 l x 6 oraz 0.05 l x 12.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)