Firma » Biznes
Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2024
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 

Głosami konsumentów ponownie zajęła I. miejsce w kategorii „Bramy garażowe”, co potwierdza, że jest marką najbardziej rozpoznawalną i cenioną przez klientów na polskim rynku. Klienci docenili także jakość i energooszczędność drzwi zewnętrznych marki Hörmann, którym przyznano Brązowe Godło w kategorii „Drzwi zewnętrzne”. W tegorocznym badaniu Konsumencki Lider Jakości prowadzonym przez redakcję Strefy Gospodarki, niezależnego dodatku do Dziennika Gazeta Prawna, wzięło udział ponad 15 tysięcy respondentów.
 
Konsumencki Lider Jakości 2024 to ogólnopolski program promujący  najlepiej oceniane firmy działające na polskim rynku. W ramach programu  zbierane są opinie konsumentów na temat produktów i usług, na podstawie  których tworzony jest ranking. Badanie wyłania nie tylko liderów  poszczególnych branż, ale także dostarcza informacji na temat jakości  wybranych produktów i usług. Odpowiada też na pytanie – dlaczego dane  produkty są wybierane przez konsumentów i jakie skojarzenia budzą marki  uczestniczące w badaniu? 
Doświadczenia klientów 
O  uznaniu firmy Hörmann za Lidera Jakości zadecydowały wypowiedzi  respondentów, w ocenie których produkty tej marki mają zarówno wysokie  walory użytkowe jak i estetyczne. Klienci podkreślali doskonałą jakość,  trwałość oraz elegancki design produktów Hörmann, a także akcentowali  kompetencje i wiedzę pracowników firmy na temat oferowanego asortymentu.  Klienci, którzy wskazywali na wysoką jakość drzwi wejściowych, zwracali  szczególną uwagę na ich energooszczędność, bezpieczeństwo i wyjątkowe  wzornictwo. Deklarowali też gotowość do polecenia drzwi marki Hörmann  innym użytkownikom.
– Złote Godło programu Konsumencki Lider  Jakości w kategorii „Bramy garażowe” i Brązowe Godło w kategorii „Drzwi  zewnętrzne” to dla nas nie tylko zaszczytne wyróżnienie, ale także  potwierdzenie jakości naszych produktów – powiedział Krzysztof Horała, prezes zarządu Hörmann Polska. – Tytuł  Lidera Jakości został nam przyznany głosami konsumentów, czyli  niezależnych uczestników rynku, którzy swoich ocen dokonywali na  podstawie customer experience, czyli własnych doświadczeń z marką. Nie  ma lepszego sprawdzianu w biznesie, jak weryfikacja przez klientów. W  firmie Hörmann mamy świadomość, że dobre doświadczenia klientów opłacają  się najbardziej, dlatego m.in. nieustannie podnosimy kwalifikacje  naszych doradców oraz prowadzimy 24 godzinny serwis, przez 7 dni w  tygodniu.
Bramy i drzwi – idealnie dopasowane
Uczestniczący  w badaniu klienci przywiązywali dużą uwagę do wyglądu produktów oraz  perfekcyjnego dopasowania bram garażowych i drzwi zewnętrznych. Firma  Hörmann kładzie duży nacisk nie tylko na jakość swoich produktów, ale  także na ich estetykę, która pozwala uzyskać spójność architektoniczną  budynku. W tym celu opracowano m.in. gamę kolorów preferowanych –  MatchColor, które umożliwiają dopasowanie koloru garażowej bramy  segmentowej i drzwi zewnętrznych.
Wiele możliwości aranżacyjnych  dają również bramy segmentowe z powierzchnią Duragrain, oferowane w 30  unikatowych wzorach do złudzenia przypominających np. beton, zardzewiałą  stal, bambus i inne gatunki drewna. Wzory te nanoszone są bezpośrednio  na płytę bramy dzięki innowacyjnej technologii druku. Co więcej, metoda  ta pozwala na personalizację bramy garażowej. Daje inwestorom możliwość  samodzielnego zaprojektowania niepowtarzalnej bramy, ponieważ można  wykonać na niej indywidualny nadruk, wybrany przez inwestora. Innym  przykładem idealnego dopasowania bramy garażowej do stylu budynku są  bramy fasadowe. Dzięki specjalnej konstrukcji można je wypełnić  elementami zastosowanymi na ścianie domu, co sprawia, że zamknięta brama  garażowa niemal „wtapia się” w płaszczyznę elewacji i staje się  niewidoczna.
Energooszczędność, bezpieczeństwo i funkcjonalność
Przy  wyborze stolarki budowlanej kluczowe kryteria to izolacyjność cieplna,  bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania. Absolutnym liderem  energooszczędności są drzwi aluminiowe ThermoCarbon, których konstrukcja  sprawia, że ich współczynnik przenikania ciepła UD wynosi nawet 0,47  W/(m2.K). Spośród bram garażowych doskonałą termoizolację gwarantuje  brama LPU 67 Thermo, z segmentami o grubości 67 mm. Współczynnik  przenikania ciepła pojedynczego segmentu tej bramy wynosi 0,33 W/(m2.K),  a zamontowanej bramy nawet 1,0 W/(m2.K). Im cieplejsza, grubsza i  szczelniejsza brama – tym bardziej garaż potrzebuje dobrej wentylacji.  Dlatego firma Hörmann opracowała specjalny zestaw do automatycznego  wietrzenia. System czujników kontroluje poziom wilgotności wewnątrz  pomieszczenia oraz na zewnątrz i w razie potrzeby uchylany jest tylko  górny segment bramy, aby przewietrzyć garaż. Najniższy segment pozostaje  na posadzce, dzięki czemu do garażu nie przedostają się śmieci, liście  czy małe zwierzęta.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to wszystkie  aluminiowe drzwi zewnętrzne marki Hörmann standardowo oferowane są w  klasie przeciwwłamaniowej RC3, a niektóre z nich, jak np. ThermoSafe  Hybrid, w wykonaniu bez przeszklenia nawet w klasie RC4. Aby zadbać o  pełne bezpieczeństwo mieszkańców w domach, których integralną częścią  jest garaż, firma Hörmann proponuje do bram segmentowych specjalny  zestaw przeciwwłamaniowy w klasie RC2.
To zaledwie kilka  możliwości jakie oferuje firma Hörmann. Troska o zaspokojenie potrzeb  klientów i dopasowanie produktów do ich gustów od lat inspiruje firmę do  ciągłego poszukiwania nowych i lepszych rozwiązań.
Bramę  fasadową można wypełnić materiałem zastosowanym na ścianie, w ten  sposób wtopi się ona w płaszczyznę elewacji i stanie się  prawie  niewidoczna.
Drzwi  ThermoSafe Decoral z powierzchnią Attic Wood oraz przeszkleniami  bocznymi i czarnymi dodatkami prezentują się niezwykle elegancko.
Hörmann Polska
press box    
    	
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)