Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
HISTORY™ rusza z kampanią reklamową “Ice Road Truckers”
Zobacz więcej zdjęć » |
W ramach kampanii promującej serialu, teksański kierowca ciężarówki, GW Boles, jeden z bohaterów serialu, przybył do Warszawa, by wziąć udział w „Ice Challenge" - pojedynku, w którym dziennikarze mogli zmierzyć się z oblodzonymi i niebezpiecznymi drogami!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania ATL rozpoczyna się we wtorek 21 lutego i potrwa trzy tygodnie. Obejmuje ona autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK (HISTORY, HISTORY HD, Crime & Investigation Network® Polsat), reklamę prasową (Teleprogram, Dziennik Gazeta Prawna - Kultura TV, To & Owo, Gazeta Wyborcza - Gazeta Telewizyjna, Kropka TV, Super Express TV, Fakt TV, Polska The Times - Tele Magazyn) oraz media społecznościowe (You Tube, Facebook, Google ads). Działania ATL wspiera również outdoor - air-walle promujące serial „Ice Road Truckers. Zabójcze Drogi: Andy" rozmieszczone na terenie całej Warszawy.
Anna Priest, VP Marcomms w A+E Networks UK, komentuje: "Ice Road Truckers to niesamowicie udana produkcja kanału HISTORY w skali międzynarodowej i wierzymy, że najnowsza seria nakręcona w Andach spotka się z pozytywnym przyjęciem polskiej widowni. W ostatnim czasie zwiększyliśmy naszą dystrybucję w Polsce, dlatego inwestujemy w zwiększenie świadomości i rozpoznawalności naszego unikatowego kanału."
Międzynarodową kreację przygotowała londyńska agencja Suavehouse. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD MediaDirection. Działania public relations dla serialu prowadzi On Board PR.
Kanał HISTORY słynny z takich produkcji jak „Gwiazdy Lombardu" (ang. Pawn Stars), „Na lodowym szlaku" (ang. Ice Road Truckers) czy „102 minuty, które zmieniły Amerykę" (ang. 102 Minutes That Changed America), zabiera widzów w podróż przez stulecia, łącząc świat współczesny z przeszłością w fascynujący, ekscytujący i niejednokrotnie zaskakujący sposób.
HISTORY nadaje w Polsce od kwietnia 2008 roku. Dociera obecnie do ponad 300 milionów gospodarstw domowych w 150 krajach i jest dostępny w ponad 35 językach. HISTORY to wiodący globalny nadawca programów o tematyce historycznej. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.historytv.pl oraz na profilu www.facebook.com/HISTORYpolska.
A+E NetworksTM UK
A+E NetworksTM UK, joint venture A+E NetworksTM i BSkyB, wiodący nadawca reprezentujący portfolio wysokiej jakości, nowatorskich kanałów dokumentalnych takich jak HISTORYTM, HISTORYTM HD, Crime & Investigation Network®, Crime & Investigation Network® HD, BIOTM, BIOTM HD oraz MILITARY HISTORY®. A+E Networks UK powstało w listopadzie 1995 roku i obecnie działa w 27 krajach - w Wielkiej Brytanii, Skandynawii, krajach Beneluksu, Europie Środkowo-Wschodniej, Afryce Subsaharyjskiej i na Bliskim Wschodzie. Kanały z portfolio A+E Networks UK są dostępne w ponad 67milionach gospodarstw domowych w 15 wersjach językowych.
A+E Networks
A+E Networks to wyróżnione nagrodami, globalne przedsiębiorstwo medialne oferujące różnorodne formy rozrywki - od stacji telewizyjnych po strony internetowe, płyty DVD, gry i programy edukacyjne. W skład portfolio A+E Networks wchodzą kanały A&E Network®, Lifetime®, HISTORY®, Lifetime Movie Network®, Bio®, HISTORY InternationalTM, History en espaňolTM, Crime & Investigation Network®, Military HistoryTM, Lifetime Real Women®, A&E IndieFilms®, A+E Networks International, A+E Networks Digital oraz A+E Networks Consumer Products. Kanały A+E Networks oraz oznaczona tą marką oferta programowa docierają do ponad 300 milionów gospodarstw domowych w ponad 150 krajach. A+E Networks to spółka joint venture stworzona przez Disney-ABC Television Group, Hearst Corporation oraz NBC Universal.
Kontakt
Biuro prasowe - Tomasz Wysocki, twysocki@onboard.pl, +48 501 504 187
Komentarze (0)