Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało
IMR advertising by PR i siła z dalekiej Północy
Zobacz więcej zdjęć » |
Mająca siedzibę w Beskidach firma Szupex, zadowolona z wyników dotychczasowej współpracy z IMR advertising by PR, postanowiła przekazać agencji nowy produkt - Pichtosept. To suplement diety w postaci pastylek do ssania z zawartością naturalnego eterycznego olejku pichtowego, otrzymywanego z młodych pączków syberyjskiej jodły białokorej. Produkt dostępny jest na naszym rynku w dwóch wariantach: dla nas dorosłych (jako Pichtosept) oraz dla dzieci powyżej 6. roku życia (jako Pichtosept Young). Wersja dziecięca zawiera dodatkowo witaminę C oraz naturalne dodatki smakowe, które sprawiają, że pastylki smakują jak prawdziwe cukierki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Młody prezes firmy Szupex - Miłosz Szupina - uwielbia sporty extremalne. Szczególnie zimą lubi ścigać się w rajdach samochodowych czy jeździć quadami po zaśnieżonych wertepach. Jednak z tego powodu bardzo często miewa problemy z gardłem. Pewnego dnia wpadł na pomysł, aby dobrze mu znany olejek pichtowy zamknąć w małych pastylkach do ssania. Tak powstał Pichtosept. Od kiedy go bierze, może zapomnieć o nieprzyjemnym drapaniu w gardle i skupić się na tym, co najważniejsze - na zwycięstwie w kolejnym rajdzie.
„Pichtosept działa przeciwzapalnie i odkażająco, a jego niska cena może sprawić, że już niedługo może powalczyć o pozycję nr 1 w segmencie pastylek do ssania na ból gardła" - twierdzi Agnieszka Szulc, specjalista ds. kontaktów z mediami IMR advertising by PR.
Do zadań IMR advertising by PR należeć będą: kontakty z mediami (szczególny nacisk kładziony będzie na prasę zdrowotną, kobiecą oraz poradnikową), opracowanie materiałów prasowych, kreowanie wizerunku w mediach (także w internetowych) oraz doradztwo w zakresie Public Relations. Umowa została podpisana na półtora roku.
Warszawska agencja będzie także odpowiedzialna za relaunch dobrze znanego suplementu diety Arktyczny korzeń, który - dzięki agencji - otrzyma nową PR-ową siłę i moc.
Komentarze (0)