Technologie » Internet
Jak wykorzystać zniżki i promocje w sklepie internetowym?
Finalizowanie zakupu online, nie jest taką prostą sprawą i wiedza o tym wszyscy właściciele sklepów online. Jest wiele sposobów na to, aby zwabić klienta do sklepu - możemy wykorzystać wszelkie metody dostępne w marketingu internetowym - od adwords po pozycjonowanie, emailing i inne formy promocji. Jednak warto się odnieść do instynktu, który jest we wszystkich nas - złapania okazji, oszczędzania.Tutaj świetnie sprawdzą się kody rabatowe. Warto zrobić taką promocję już w momencie trafienia użytkownika na stronę. Drugim krokiem jest dodanie specjalnego okna na "kod rabatowy". Wtedy klient zaczyna szukać takiej okazji w wyszukiwarce, a wszystkie popularne serwisy jak CoupoRando, pomagają znaleźć upragnioną zniżkę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kody rabatowe czy zakupy grupowe?
Popularne zakupy grupowe to calkowicie coś innego od serwisów z kodami rabatowmi. Zakupy grupowe zawierają własną ofertę, która jest dedykowana dla poszczególnych miast. Kody rabatowe opierają się bardziej na ofercie sklepów, które mają kolejny kanał dystrybucji. Taki model się bardzo opłaca, gdyż zapewnia większa widoczność sklepów online w wyszukiwarce, a klienci mogą zrealizować szybko swoją potrzebę. Koszt, jaki ponosi merchant wynika ze stawek, jakie dobiera afiliacja. Jest to świetna okazja do wyrówniania wahań w sprzedaży, szczególnie wtedy, gdy następuje okresowy zastój - np. weekend, czy lato.
Potencjał promocji
Ostatnio rok dla branży ecommerce jest kluczowy. Zmieniające się przepisy pociągnęły za sobą większą jakośc obsługi klienta oraz znacznie wpłynęły na funkcjonowanie sklepów online. To pociąga za sobą nowe myślenie o tym, jak można użytkownika przekuć w końcowego klienta. Promocje są idealnym środkiem wspomagania konwersji. Potencjał, jaki stoi w kodach rabatowych jest ogromny, a przede wszystkim daje możliwość zwiększenia swojej widoczności w internecie i mamy niemal gwarancje lojalnego klienta.
Nadesłał:
piotrkre
|
Komentarze (0)