Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna

Kampania "HELP- dla życia bez tytoniu" podsumowuje osiągnięcia

15 listopada dobiegnie końca trwająca od 2005 roku kampania Komisji Europejskiej „HELP dla życia bez tytoniu”. Po latach intensywnych działań przyszedł czas na podsumowanie efektów, które w tym czasie udało się osiągnąć.

Innowacyjne podejście: dla młodych, z młodymi

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kampania „HELP dla życia bez tytoniu” powstała, aby przekonać młodych ludzi, że pomoc w problemie tytoniowym jest dostępna. Zadaniem działań skierowanych do osób w wieku 15 – 35 lat było wsparcie ich w rzucaniu palenia i opieraniu się pokusie zapalenia pierwszego papierosa, a także zwracanie uwagi na problem biernego palenia. Młodzi ludzie byli w centrum kampanii, nie tylko jako jej odbiorcy, ale także współtwórcy. Przedstawiciele organizacji młodzieżowych zasiadali w Komitecie Doradczym HELP i pomagali w realizacji kampanii na wszystkich etapach jej realizacji. Podczas imprez terenowych HELP to oni byli obecni na stosikach i doradzali swoim rówieśnikom, jak stawić czoła problemowi tytoniu. Ponadto, sami uczestnicy imprez mogli dzielić się z innymi wskazówkami, jak walczyć z tytoniem, które były nagrywane i umieszczane na stronie internetowej kampanii.

Kampania zintegrowana dotarła do szerokiego grona odbiorców

Kampania „HELP – dla życia bez tytoniu” byłą realizowana w całej Unii Europejskiej. We wszystkich krajach UE docierała do swoich odbiorców wykorzystując te same narzędzia: stronę internetową, ministerial internetowy pt. HELPERS, e-mail coaching, aplikacje na telefon komórkowy, kampanię reklamową w stacjach telewizyjnych i online oraz akcje terenowe połączone z badaniami poziomu tlenku węgla (czadu) w wydychanym powietrzu.

Z badań wynika, że Europejczycy dziś postrzegają „HELP dla życia bez tytoniu” jako silną markę związaną ze zdrowiem. Aż 43% obywateli Unii Europejskiej pamięta, że zetknęło się kampanią. W grupie wiekowej do 25 lat aż 67% respondentów badania efektywności kampanii przypomina sobie, że się z nią zetknęło. Co najważniejsze, aż 90% młodych ludzi, którzy zetknęli się z kampanią, zrozumiało jej przesłanie. Ponadto, w latach 2005 – 2010 stronę internetową help-eu.com odwiedziło aż 16 milionów osób.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Katarzyna Rąkowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »